piątek, 1 lutego 2013

# 103 ♥ 01.02.2013

Hej ♥ Jak spędzacie ferie ? Ja po mimo,że nie byłam w jakiś szczególnych miejscach spędzam je fajnie. Pierwszy tydzień byłam u siostry w Warszawie,teatr-"Deszczowa piosenka" oraz kino-"Życie Pi".
Dziś wróciłam i spędziłam miło czas z Gondolą i Magdą ♥♥
Co do kolejnego tygodnia nic nie wiadomo,ale mam nadzieję,że spędzę go równie dobrze jak poprzedni.
Oraz szykują się małe zmiany na blogu,już niedługo je zobaczycie,mam nadzieję,że się spodobają i pozdrawiam osobę,która zapewne to czyta i pomaga mi z tą właśnie zmianą ♥



Oraz przypominam o moim instagramie --> http://instagram.com/anjaa_w


 Do następnej i życzę Wam miłego weekendu :)

25 komentarzy:

  1. Życzę Ci, żebyś się dobrze bawiła w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha jakie ryyje *.* XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci ferii, ja już wrociłam do szkoły, niestety.
    Fajnie wyszłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pusta ławka;d ale fakt, cytat znajomy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. uhuhu mistrzu mój ;d ♥ / M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planje się wybrać na 'Życie Pi', b książka bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne zdjęcia *-*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie wiem jak spędzę ferie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę ferii, korzystam z tej samej kamerki internetowej (poznaje efekty) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby mi się ferie :<

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ferie zaczynam dopiero 11 ^^

    Fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, przyjacielskie fotki! ;) mam nadzieje, ze nastepny tydzien bedzie bardzo owocny :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje ferie to raczej porazka, a juz po jutrze do szkoly, ojej, ojej ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się się podobają <3

    BUZIAKI
    Sylvia :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog <3 zapraszam do mnie , liczę na rewanżyk w kwestii pozostawienia po sobie śladu i obserwacji ^^ Jak możesz kliknij ''lubię to'' ja już kliknęłam :>>

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia ;) Ja niestety nie mam ferii ;/

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I really love your blog. Maybe wanna follow each other? Let me know :) XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I really love your blog. Maybe wanna follow each other? Let me know :) XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcie, jakie wy wszystkie jesteście ładne :3

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3