środa, 6 lutego 2013

# 104 ♥ nowości ^^

Hej ♥ Dziś pokażę Wam moje ostanie drobne zakupy-spodnie,dwie bluzki i sweter.Oraz jak pewnie zauważyliście nowy wygląd bloga a chodzi tu głównie o nagłówek,który zrobiła mi Magda ♥
Ferie mijają mi równie dobrze jak tydzień temu a jak u Was?

                                 spodnie bluzka bluzka - Stradivarius sweter - H&M


I jak Wam się podoba nagłówek ? Może proponujecie jakieś zmiany ? Piszcie w komentarzach ^^

 



                ORAZ PRZYPOMINAM O MOIM INSTAGRAMIE : http://instagram.com/anjaa_w

  

20 komentarzy:

  1. świetna ta bordowa koszulka! ;)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo ładny nagłówek ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nagłówek jak najbardziej odpowiada :) Fajne te zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny nagłówek
    mi się najbardziej podobają spodnie i bbluzka z kotkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest kotek, tylko sowa idiotko

      Usuń
  6. Najbardziej mi się podoba sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzki świetne ;) Obserwuję ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz podać ceny tych rzeczy ? Bardzo ładny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie moze, pozdrowki
      pis joł zią

      Usuń
  10. co to za wiesniara xd morda jak u konia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości , nagłówek również :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te zakupy :D śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję :) Nagłówek śliczny. Ubrania są piękne, najbardziej pdoba mi się bordowa bluzka, długo takiej szukam :D

    http://my-boring-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3