środa, 6 marca 2013

# 109 ♥ niedbały koczek

Jak dobrze,że zaczęły mi się rekolekcje,będzie można trochę pospać.Dziś z dziewczynami mamy zamiar znowu biegać wieczorem,teraz chyba pora na jedno kółko więcej (z moją kondycją,wątpię w to,ale może się uda ) Trzymajcie za nas kciuki,po już po jednym kółku wysiadamy ! : )
A wczoraj z dziewczynami byłam spontanicznie nad Zalewem,a więc Klaudia porobiła mi trochę zdjęć.
Miał to być niby outfit,ale jeszcze nie jestem w tym wprawiona i w ogóle nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać .. Pogoda cały czas dopisuje,oby utrzymała się jak najdłużej ! ♥


Zdjęcia były zrobione bardzo spontanicznie,jak widać to nic specjalnego.

bluzka,spodnie,torebka-Stradivarius|buty,szalik-House|kurtka-Butik



Przypominam o moim fan pagu : KLIK ! : )
Oraz moim instagramie : K L I K

Dziękuję za wciąż przybywających obserwatorów oraz za miłe komentarze !

87 komentarzy:

  1. Fajny koczek ! :)
    fajny blog rónież obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka duperka *.*

    świetnie < 3333

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia:) nie przejmuj się następne będą lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna jest ta torebka! Bluzka też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten koczek❤ :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki koczek występuje u mnie na porządku dziennym! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdj. ;)
    Dziekuje, również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kok < 3 Ładny kolorek spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia i outfit też niczego sobie :))
    Ja właśnie dziś skończyłam rekolekcje :<

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka.
    ja często robię sobie takiego koczka po domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wczoraj mialam wysokiego koka, troche innego niz u Ciebie, i tak mnie po nim skora na glowie bolala...
    Fajne zdjecia ;)

    electro-bananek.blogspot.com w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * bez w


      Tablet ma cos z klawiatura i dodaje/odejmuje litery w losowych miejscach ;(

      Usuń
  12. obserwuję :)
    i również dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love this burgundy sweater and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna koszulka :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedbałe koczki kosztują sporo wysiłku ;)
    Super fotki.
    Obserwuję,
    zapraszam http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam taki bałagan na głowie, a powiem szczerze, ze wcale nie łatwo uzyskac takie efekty super;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie 'brzydkiego' koczka. W takim najlepiej się czuję! Torebka,kurtka i bluzka są świetne. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Ja bardzo często chodzę w takim koczku ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Super koczek i świetne stylizacje ;-)

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja nie umiem zrobić takiego koka. mi wychodzi za ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :)

    fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog :)

    Obserwujemy?

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne fotki ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tej torebce!
    Koczek też niczego sobie :)
    http://szminka-i-buciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia :p Ja też niedługo mam zamiar biegać :D Fajny blog :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twoją torbę!!! całość na luzie i bardzo mi odpowiada :)

    obserwujemy? daj znać,odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo a u mnie rekolekcje dzisiaj sie skończyły;d
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Ty też masz fajnego bloga :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niesforne koczyki są mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię taki bałagan zdrowy na głowie :) no i oczywiście dołączyłam do grona :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny nieład na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam "nieład" na głowie!
    Jest taki nietypowy :p
    Oczywiście, że obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia!
    po-drugiej-stronie-mojej-wyobrazni.blogspot.com zapraszam :)
    Obserwuje, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaa, faktycznie! Ja Ciebie też :) Nie zauważyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny strój :) równie obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy zestaw, ale postawiłabym tutaj na jakieś botki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ladne zdjątka kochane:) obserwuję i zapraszam do siebie częściej!!:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ci w tej fryzurze ! Świetna stylizacja, torebka bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. o ja tez chyba zaczne biegac :) Super koczek:)
    Obserwuje i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  40. torebka super :*

    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne zdjęcia. ;)

    Ale Ci dobrze z tymi rekolekcjami, u mnie wzięli się na sposób i robią je w piątek, sobotę i niedzielę. Na dodatek w piątek mamy normalne lekcje. :c

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia!:)
    U mnie rekolekcje zaczną się dopiero za tydzień :(

    Dziękuję za komentarz, obserwuję i Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja bym chyba się nie przemogła do biegania ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia! :)

    magda-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Niedbałe koczki wygladają wg mnie najlepiej ; )
    A co do kondycji to jak zaczniesz regularnie biegać to wróci ;D początki są tylko trudne. Ale warto dla zdrowia chociażby.

    OdpowiedzUsuń
  47. super blog ;d

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny blog :)
    W wolnej chwili zapraszam : http://what-for-life-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny outfit. ^^ Ty i Twoja koleżanka jesteście bardzo ładne, muszę Wam powiedzieć. ;)
    Oczywiście dodaję się do obserwatorów. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka Ty jesteś śliczna !!!
    Super blog !! :)
    Obserwuję :)
    Świetny nagłówek :** Wszystkiego Naj z okazji dnia kobiet ;)

    Jak będziesz miała chwilkę to wpadnij :** Całuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne masz zdjęcia ♥
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny koczek :) też często tak zbieram włosy w byle co:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Proste stylizacje, ale ładne :DD

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na konkurs - do wygrania dowolne okulary :)

    marijory.blogspot.com/2013/02/28-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  56. super torba ^^
    powodzenia i wytrwałości w bieganiu, ja znowu rozpoczynam moją przygodę z bieganiem, jak tylko pogoda bd lepsze ;)
    pozdrawiam i oczywiście obserwuję ;)
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny blog *.*
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne wyglądasz , ładne zdjęcia ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie:)
    Również obserwuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3