czwartek, 7 marca 2013

# 110 ♥ KONKURS-wygraj dowolne buty

Dziś przybywam do Was z konkursem,który zorganizowałam ze sklepem MERG.PL,do wygrania są dowolne buty z tego sklepu,im więcej zgłoszeń tym większa kwota na buty. A kto z Was by nie chciał nowiutkich bucików na wiosnę ?  ♥ Serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w konkursie !


* DO KONKURSU MOGĄ RÓWNIEŻ PRZYSTĘPOWAĆ OSOBY ANONIMOWE,KTÓRE NIE MAJĄ BLOGA,SZANSE SĄ TAKIE SAME CO I OSÓB POSIADAJĄCYCH BLOGI,KTÓRZY BĘDĄ MOGLI GO ZAOBSERWOWAĆ *

Z A S A D Y   K O N K U R S U  : 
1.Polubić stronę MERG na facebooku : [ KLIKNIJ TUTAJ ]
2.Polubić moje fan paga : [ KLIKNIJ TUTAJ ] 
3.Obserwować moje bloga (oczywiście Ci,którzy mają taką możliwość)

*Informacje o konkursie pojawią się na facebooku,wtedy należy udostępnić to zdjęcie ---> TO UDOSTĘPNIAMY !*
(Zgłaszać się można pod postem oraz pod zdjęciem na fb)

 do 100 osób - 1 bon 40 zł.
do 200 osób - 1 bon 80 zł.
do 300 osób - 2 bony 80 zł
do 400 osób - 2 bony 100 zł
do 500 osób - 2 bony 120 zł.



W komentarzu napisz :  
Polubiłam/em jako [ imię i nazwisko ]
e mail .......

BARDZO PROSZĘ O PISANIE KOMENTARZY POD TYM POSTEM DOTYCZĄCYCH TYLKO TEGO KONKURSU!
Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału  ♥

87 komentarzy:

  1. Polubiłam jako : Magda Dziaadczyk
    email : m.dziadczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez jedno 'a' miało być xd

      Usuń
  2. Gotowe :)
    Polubiłam jako : Daria Sękowska
    email: szadowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione :)
    Polubiłam jako: Żaneta Zielińska-Łuczyk
    mail: allegro1984@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobione ;)
    Polubiłam/em jako: Klaudia Kozakiewicz
    mail : klaudia.kozak11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. polubilam jako: Katarzyna Monika Skocka
    email: kskocka@gmail.com

    również subskrybuję i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie jako : Kamila Vereeben
    email : vereeben@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam jako : Aleksandra Mosionek
    email: olamosionek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam jako: Klaudia Kosowska
    email: klaudia.kosowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam/em jako Magdalena Jezierska
    e mail madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam/em jako Monika Danilkiewicz
    e mail : brilliant_world@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam/em jako Ewelina Judyta
    e mail : kita1986@interia.pl
    oberwuję blog jako Ewelina Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam jako Wiktoria Rdzanek ;*
    e-mail : wiki200r@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubiłam jako Magda Przedwój :D
    e-mail: zuzaikama1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. POLUBIŁAM JAKO URSZULA PARSZEWSKA :D
    E-MAIL : ula-parszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam jako Weronika Koselak
    E-mail: gwiazdeczka411@op.pl
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłam jako : Dominika Kowalczyk
    e-mail: innamorata91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia uczestnikom ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam jako: Julia Zając
    e-mail:julazajac@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Polubiłam jako: Ola Gront
    e mail: ola794@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. polubiłam jako Maja Kwiatkowska
    e mail:magda1_999@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. polubiłam jako Magda Czeska
    e mail: magdaczeska@wp.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. polubilam jako Renata Sieczkowska
    email : sieczkowskarenata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. polubiłam jako : Aleksandra I .
    email : myyinspirations@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia - ja niestety nie udzielam się na FB więc nie mogę spełnić wszystkich wymaga zwiiązanych z konkursem - pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny bloog, zapraszam na mój, co prawda dopiero zaczynam,
    ale miło mi bedzie jeśli wpadniecie i zostawicie po sobie jakiś ślad. :*
    http://eciiaa-eciiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Polubiłam jako Magda Czeska :D
    e-mail : magdaczeska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Polubiłam jako Paulina Osak :)
    e-mail: paulina.osak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubiłam jako: Kinga Nalepa
    E-mail: kindzia12326@wp.pl
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Polubiłam jako Paula Czacharowska
    e mail trolololonatka@wp.pl
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Polubiłam jako: Julia Ogrodzińska
    e mail: juleczkom60@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Polubiłam jako : Pati Opitz
    Obserwuje jako : naszkicovanax3
    e-mail : patuskajulka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Polubiłam/em jako Bernadeta Bomba
    e mail bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Polubiłam jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Polubiłam jako: Dominika Matuszak
    docha151@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. polubiłam jako; Magdalena Wiercińska
    ma23dziara1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Polubiłam jako: Gosia Porębska
    j.aimevogue@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Polubiłam jako Karolina Jurkiewicz
    Obserwuje jako: Karolina Jurkiewicz
    karolinaj4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. polubilam jako Paulina Janik
    obserwuje jako Nitara Nails
    isia22@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Żaneta Bielecka
    imponderabilia
    zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  42. Polubiłam jako Karolina Masłowska
    e mail karomalina@interia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. polubiłam jako Lucyna Lachendrowicz
    obserwuję jako Lucyna Lachendrowicz
    telimena.xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. polubiłam jako Karina van Lemel
    obserwuję jako Karina Jacyszyn
    karina-aero@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. polubiłam jako Halina Tom-k
    osbserwuję jako Halina T.
    halzkat348@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. polubiłam jako:Maria Prezewłocka
    Obserwuję jako:nati71
    mania71@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Polubiłem jako: Daniel Mikosz
    Obserwuję jako: danmiko
    danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Paulina Filipiak
    obserwuje jako paulina
    paulineczka69@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Dagmara Gryksa
    obserwuje jako ; dagmaragryksa
    niuniaaaa18@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  50. Polubiłam jako Katarzyna Wierzba
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Polubiłam jako: Ada Bury
    Obserwuję jako: Braggaxyz
    braggaxyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Polubiłam jako Katarzyna Sajewicz
    e mail: bacardi8888@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Polubiłam jako Agnieszka Iwańska
    agnieszkai8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Polubiłam jako Katarzyna Michałowicz
    Obserwuję jako Katarzyna Michałowicz
    katarzyna.michalowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubie jako Izabela Budzisz
    obserwuje jako Pogodowa
    izusc2@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Polubiłem jako Daniel Sowiński
    danek.sowinski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Polubiłam/em jako Aneta Żyłowskaa
    e mail .... mado1204@wp.pl
    obserwuję jako ANETA ŻYŁOWSKA

    OdpowiedzUsuń
  58. Polubiłam jako: Karolina Wiatrowska
    e-mail: karolina-wiatrowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Polubiłam jako: Agnieszka Chorzępa
    e-mail: meg.ch6@wp.pl
    obserwuje jako: misiek

    OdpowiedzUsuń
  60. Polubiłam jako Aleksandra Sroka
    e-mail: gwiazdunia1989@wp.pl
    obserwuję jako Alexis S.

    OdpowiedzUsuń
  61. Polubiłam jako Joanna Walczyk
    e-mail Joanna Walczyk@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie wezmę udział! :)
    Polubiłam jako: Paulina D.
    e mail: wymarzony_swiat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Polubiłam jako: Kinia L.
    98agnyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Polubiłam jako: Renata Zamysłowska
    email: reniazam@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Polubiłam jako: Joanna Galus
    Obserwuję: j.w.
    kruszynka8805@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuje jako linka1312
    lubie paulina j
    linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. polubiłam jako Katarzyna Lasota
    lasota.kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. polubiłam jako Joanna Białecka
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  69. Polubiłam jako: Dagmara Wantuch
    Obserwuje jako: Dagmara Wantuch
    nati45@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. polubiłam jako: Patrycja Lubas
    obserwuję jako: Patka
    patrycja.lubas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Polubiłam jako Anita Dyba
    e mail anitusxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Polubilam jako Klaudia C.
    klaudmen@gmail.com
    rowniez obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Polubiłam jako Monika Zambrzycka
    Obserwuję
    email: monikazambrzycka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Paula Wachowiak
    e-mail: paula.wachowiak1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Polubiłam jako Jj Ff
    Jagoda Frydrych
    jagoda.frydrych@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Polubiłam jako Oliwia Rybczyńska

    e-mail:oliwiarybek14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Polubiłam jako: Katarzyna En
    e mail : xovogs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Polubiłem jako : Piotr Puber
    e mail : pubero@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Polubiłam i udostępniłam jako : Wiktoria Szuber
    email : wiktoria.przecinek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. polubiłam jako : Kinga Pałasz
    e-mail: kinga789@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Polubiłam jako: Weronika Ważna
    e-mail: i-feel-like-monster@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Polubiłam jako: Iza Wijata
    email: koniczynka6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Polubiłam jako: Magdalena Oprządek
    e-mail: madziula1374@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3