piątek, 15 marca 2013

# 111 sheinside/sinsay

Na początku postu chciałabym Was zachęcić do sklepu którym jest SHEINSIDE myślę,że każdy znajdzie tam coś dla siebie fajne wzory,wiele kolorów do wyboru,zapraszam do zakupów w tym sklepie.
W środę byłam z przyjaciółkami na otwarciu nowego sklepu w naszej galerii SINSAYA.Ubrania wydawały się w miarę ok.Niestety nic nie kupiłam,nawet nie mogłam obejrzeć co jest w tym sklepie,nie pozwoliła mi na to ilość ludzi tam będących.

 SPODNIE/TROUSERS

 SPODENKI/SHORTS

SUKIENKI/DRESSES


SPÓDNICE/SKIRTS

T-SHIRTY,BLUZKI/T-SHIRTS,BLOUSES




SWETRY/SWEATERS



Kupowałyście coś w tym sklepie?Co się Wam najbardziej spodobało?Zachęcam Was do zakupów w tym sklepie,każdy znajdzie coś dla siebie odpowiedniego.Zapraszam również do lajkowania strony na fb:
______________________________________________________________________________



PRZYPOMINAM RÓWNIEŻ O KONKURSIE,W KTÓRYM MOŻNA WYGRAĆ DOWOLNE BUTY,IM WIĘCEJ ZGŁOSZEŃ TYM WIĘKSZY BON.ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU ! :)
A ja tymczasem mówię dobranoc ♥

60 komentarzy:

  1. muszę się tam wreszcie wybrać!:)
    słyszałam, że ceny bardzo przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale torebki cudne w tym sklepie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. sklep wydaje się być całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się ten sklep zapowiada i jakie ładne ubrania tam są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też w "Europie Centralnej" Otwierają Sinsay już nie mogę się doczekać jestem poztywnie nastawiona że coś kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te spodnie galaxy :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D
    http://szminka-i-buciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spodnie :D
    musze się tam wybrać :3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy ! Szkoda ze u mnie nie ma takiego sklepu :c

    OdpowiedzUsuń
  9. ale dużo fajnych cudeniek .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny jest ten sklep :Ooooo



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. również obserwuję i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sklep jest niesamowity.
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Dołączam do grona obserwatorów.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny sklep i ubrania *.* Marzy mi się ten 3 i 5 sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. aż naszła mnie wielka ochota na zakupy ! :D

    zapraszam, obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcia wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać aż otworzą w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śwetne sweterki! ;-)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterki jakie śliczne ;)
    ja też obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ubrania :D
    Obserwuję, liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy ;D
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :D
    obseruję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam i nie widziałam tego sklepu ale chętnie tam zajrzę. Pozdrawiam :)
    P.S zmieniłam adres http://jag-nieczylimalaowieczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) bardzo fajnie tu u Ciebie :) odwdzięczam się tym samym i zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. w sheinside jest mnóstwo pięknych ubrań *_* z chęcią wszystkie bym przygarnęła!

    i z tego co widzę - w Sinsay'u również wiele ciekawych ciuszków :>

    OdpowiedzUsuń
  25. nie ma to jak komentowac inne blogi i prosic o obserowanie a potem sie jarac ,ze ktos komentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba proste,że komentuje inne blogi, tak jaram się ..
      Jeśli Ci to przeszkadza nie musisz czytać.
      NIE MA TO JAK ANONIMOWO MI TU HEJTOWAĆ,A POTEM NIE POWIEDZIEĆ MI TEGO WPROST

      Usuń
  26. sinsay<3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Narobiłaś mi ochoty na zakupy :*
    Może obserwujemy ? Ja już :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy, ale nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo ciuszków z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jasne, ja już też obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  31. ja wybieram się na otwarcie Sinsay do Warszawy mam nadzieje, że dotrę :) maja mega ubrania:)

    obserwuję i zapraszam do mnie - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę się dowiedzieć czy na Śląsku jest ten sklep bo widzę na zdjęciach fajne ubrania i balerinki!;D

    pzdr!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę zachęcające ubrania:) szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu..

    OdpowiedzUsuń
  34. ceny są tam nawet przystepne ;)kupilam pasek, ktory jest według mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Strasznie fajne zdjecia.

    Może obserwujemy? Co Ty na to? Daj mi po prostu znać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Znakomite ubrania :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Od miesiąca poluję na bluzkę z głową tygrysa. Mam do nich słabość ;) Ale rzuciły mi się też w oczy baleriny z tego sklepu. Są świetne! Pozdrawiam, Edith.

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę się w końcu przejechać do Sinsay!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie kupowałam, ale patrząc na te ubrania chyba jak najszybciej muszę się do tego zabrać :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy sweter drugi rzad. *o*
    Masz cudny naglowek. <3

    Obserwujemy?
    realistyczno-optymistycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzka ze Stonesami i Batmanem mega!
    urocze królicze uszka ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety nic tam nie kupowałam, ale rzeczy niektóre mają super:)
    A na otwarcie Sinsay czekam niecierpliwie <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak dla mnie ten sklep jest idealny,ale mam do niego trochę daleko,bo nie znajduje się NIESTETY w moim mieście.

    ps. może obserwujemy wzajemnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. śmieszne są te duże fioletowe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sklep super, ubrania jeszcze lepsze :)

    Buziaki,
    ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze interesował mnie ten sklep Sheinside. Uważam, że są tam wspaniałe ciuchy w odpowiednich cenach jednak nie wiedziałabym jak tam cokolwiek zamówić ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. prawie wszystkie ubranka chcialabym miec!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne spodenki i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3