środa, 27 marca 2013

#114 ♥ 27.03 / Zielony kot

W tym poście nie będę narzekać na pogodę,bo wydaje mi się,że jest coraz lepsza i jest cieplej ♥
Dziś mam dla Was zdjęcia,które ostatnio zrobiły mi dziewczyny  ^^ ♥



__________________________________________________________________________________
Na koniec chciałabym polecić Wam internetowy sklep z biżuterią  ZIELONY KOT <KLIK> , w którym myślę,że każda znajdzie coś dla siebie : ) Mix kolorów i wzorów.





+ PRZYPOMINAM O KONKURSIE,W KTÓRYM MOŻNA WYGRAĆ DOWOLNE BUTY !
Zapraszam do wzięcia udziału ! : )



Dobranoc ♥

99 komentarzy:

  1. Świetna bluzka :D

    Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA *o* Jaka ty jesteś śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś ślicznaa :)
    masz bardzo fajną bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Pani na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sesyjka :) śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia :))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całe szczęście, że jest coraz cieplej :)
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie zdjecia ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sesja :) Jesteś fotogeniczna :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutkie zdjęcia. :> Fajna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog;]
    + obserwuję;D


    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, bo naturalne. Obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo naturalnie, cudownie, jesteś śliczna!
    Ja też obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że jesteś młoda, ale masz w oczach coś niesamowitego. Świetnie wychodzisz na zdjęciach - naturalnie i intrygująco :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam. Polubisz też mój? :) http://www.facebook.com/pages/Ankais/142229909287138?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)
    masz bardzo ładna bluzke.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :3

    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy, robiłaś ombre?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sesja, obserwuje, biżuteria rzeczywiście świetna i za niewiele, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, ale to bardzo przyjemne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz ładne włosy. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia, obserwuję c;

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczna z Ciebie dziewczyna i bardzo ladne zdjecia:)
    pozdrawiam serdecznie;0

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia ! Obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga;) Twój dodaje do obserwowanych;) Piękne zdjęcia i piękna dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne fotki. ;)
    jacież, ale Ty ładna jesteś. ! *-*
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ zapraszam.!
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zdjęcia, masz ładne włosy:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia ^^
    faktycznie, u mnie też jest jakby troszkę cieplej, ale wiosny dalej nie widać ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ty jesteś śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia!Blog także świetny.Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :)
    Zapraszam do mnie mam nowy konkurs!
    mojeszalonezyciexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz piękne włosy robiłaś ombre, czy to po prostu od słońca? Gdzie i za ile kupiłaś sweter?
    Zapraszam do siebie http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam ombre ;)
      Sweter kupiłam w Housie za 39.99 ;)

      Usuń
  34. Masz świetnie włosy, bardzo mi się podobają. :3
    I zdjęcia również świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    Wesołych Świąt! ;*


    Polinefashion

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    Wesołych Świąt! ;*


    Polinefashion

    OdpowiedzUsuń
  37. swietne zdjecia :)
    obserwujemy moze?:D

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznaś!,<3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania trzy dowolnie wybrane pary butów od shoelook.com z ich najnowszej kolekcji!
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super strój ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za miły komentarz i również obserwuję ! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju, ale ty jesteś ładna <3
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś śliczna. Super zdjęcia. I ładny wygląd bloga.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia :3
    Obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam do śledzenia moich początków:

    http://verliefd-op-mode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne zdjęcia i szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne zdjęcia *.*

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. już dawno obserwuję:)


    Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. robiłaś kiedyś ombre czy to naturalny efekt? :>

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie ładne włoski :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo sympatycznie wyglądasz :) Także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo łądne włosy. ;) Zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna jesteś ! *.*
    bardzo ładne miejsce znalazłaś na zdjęcia. : )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  53. Zachwycam się włosami <33333

    OdpowiedzUsuń
  54. jeny, ale ty jesteś ładna, naprawdę ;p
    i mam podobną bluzkę do twojej ;p
    zapraszam do sb http://goodskategirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję i dla ciebie też Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. jukaandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładny sweterek. Chociaż mogłabyś dodać więcej zdjęć całości.

    OdpowiedzUsuń
  58. super fotki :)
    obserwujemy? jak tak to zacznij
    i-checked-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Czekam na nową notkę oraz obserwuje ; *

    OdpowiedzUsuń
  60. podobają mi się Twoje włosy :) zapraszam do mnie: jogdanowjasim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialnie wyglądasz!
    Wesołych Świąt;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz piękne ombre na włosach :)
    może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  63. nie zmino ci? ładny sweterek ,:D

    OdpowiedzUsuń
  64. ehehe mam ten sam sweterek :D
    świetny blog :) obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. paseczki rządzą :) i piękne krajobrazy w tle :)
    dzięki za obserwację i również + ode mnie :)

    pozdrawiam serdecznie,
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładna z Ciebie dziewczynka :) Wyglądasz bardzo naturalnie i promiennie. Ale chyba zimno Ci było w samym sweterku;) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i dodanie do obserwowanych. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna z Ciebie Dziewczyna ;)
    Fajny blog, więc tym bardziej będzie mi przyjemnie dołączyć do Twojego grona obserwatorów.
    Dzięki za odwiedzenie mojej stronki :*
    Buziaczki MAYA:**

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję u Cb też świetnie :)
    również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Również obserwuję. Świetne włosy, znakomite ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny pasiak. :)
    Masz bardzo ładne włosy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3