niedziela, 31 marca 2013

clothingloves.net

 Clothingloves jest stroną internetową, w której można kupić dobro gatunkowe ubrania za naprawdę niską cenę. Jest to zagraniczna firma, jednak wysyłki są również wysyłane do Europy, do Polski. Sklep oferuje przyciągające wzrok ubrania oraz piękną biżuterię.HURTOWNIA SUKNI  można również kupić SUKNIE ŚLUBNE.
Znaleźć tam można ubrania zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.Od sukienek wizytowych po sukienki ślubne. 
Wybór jest niesamowity, a ubrania dosłownie na każdą okazję.







 A wy miałyście okazję kupna czegoś w tym sklepie?








ZAPRASZAM NA KONKURS :

106 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :)
    ja niestety nie miałam okazji, by kupić coś w tym sklepie, ale mam nadzieję, że masz nieraz zajrzę :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nigdy niczego tam nie kupowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie odwiedzę stronkę :)
    dodałam do obs! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie , ale chętnie tam zajrzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupiłyśmy jeszcze nic w tym sklepie, ale może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dowiedziałam się o tym sklepie właśnie teraz ; D jednak wolę zamawiać z polskich stron internetowych ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy okazji ;p
    Ale rzeczy mają genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dopiero się dowiedziałam o nim, jak napisałaś, pooglądam i może sobie zamówię jak mi się coś spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Srebrna bransoletka z kolcami jest przecudna. *-* Ta z infinity też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, pierwszy raz spotykam się z tą stroną :P
    Dzięki za odwiedziny i również dołączam się do obserwatorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedziny!obs
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia,
    jeszcze niczego tam nie kupowałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te bransoletki ;) A zdjęcia świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Masz bardzo fajny blog. Obserwuję go. Jeśli chcesz i spodoba Ci sie mój blog, wpadaj i obserwuj.
    Mam nadzieje, ze zostaniemy w stałym kontakcie.

    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam,ale z tego co widzę to świetne tam rzeczy są:P)

    OdpowiedzUsuń
  16. ej płacą ci coś za te reklamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn w tym programach partnerskich są takie możliwości..lecz ja nie mam z tym styczności,bo zwykle moje współprace polegają na przetestowaniu jakiś produktów,zrobieniem stylizacji z ich sklepu itp.

      Usuń
  17. Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ; D ale widzę , że ubrania serio ładne ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :) Też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za komentarz :)
    również obserwuję.

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. niebieska branzoletka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze niczego tam nie kupiłam, ale raczej nie mam zamiaru tego robić :D

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello dear nice blog ! =) Happy Easter! Want to follow each other? I'm already follow you =)! I wait u in my blog <3 <3 <3 KISSESSSSS

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. coż.. z tą stronką się nie spotkałam, ale chyba mnie skusiłaś :)
    atak poza tym, to ładna jesteś :)

    mam ochotę wpadać tu częściej:)
    obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic tam jeszcze nie kupowałam ;)
    świetne ubrania i bransoletki <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego sklepu, ale ciuchy na zdjęciach wyglądają fajnie. Ciekawa jak na żywo.

    Zapraszam na giveaway: http://mon-cherries.blogspot.com/2013/03/vedette-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie, ja osobiście kupuję tylko na Polskich stronach (:

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaaaakie słodkie dziewczyny <3 Zapraszam na nowy, krótki post z paroma zdjęciami m.in kwiatów oraz mojego psa ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki, że wpadłaś do mnie :)
    świetny blog!:)
    również obserwuję :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super fotki, życzę wesołych świąt i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś przepiękna! *______________*
    Obserwuję :P

    http://www.pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ciekawa stronka:)aż kusi by robic zakupy!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nie miałam do czynienia z tą stronką ;) Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do siebie.
    + Obserwujemy?
    http://mmadivision.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaraz zobaczę co jest w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nigdy nie miałam styczności z tym sklepem ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. ale śliczne *.*
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwujemy ? jeśli tak zaobserwuj a zrobie to samo ;)
    oxoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  39. nie powiem, fajny ten sklep :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, śliczne zdjęcia, obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. Interesting shop!
    So cheap yet so cute items


    Thanks for the comment on my blog!
    Yes of course we can follow each other!
    I am following you now, please follow back:

    www.fashionerza.com
    www.fashionerza.com
    www.fashionerza.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś nie kupuję w zagranicznych sklepach internetowych bo i tak ceny wychodzą konkretne.

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog !
    obserwuję i zapraszam do siebie jak znajdziesz chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie zajrzę na stronkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie zajrzę, wydaje się fajny sklep :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny blog.Ja dopiero zaczynam więc zapraszam do mnie :http://loffli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ßliczne rzeczy tam majá!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  48. Na pewno zajrzę ;)
    Fajne fotki!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy post. ;) Dzięki ii obserwuję. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam okazji być na tej stronie, widzę, że fajne mają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie znałam tego sklepu ;)
    dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  52. nigdy nie słyszałam o tym sklepie
    Obserwuję fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Również obserwuję <3 Też o sklepie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  54. równiez obserwuje ;)
    fajne zdjecia ;]

    OdpowiedzUsuń
  55. O! Ogarnę go sobie zaraz :)
    + Obserwujemy?:* www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. U Ciebie również ciekawie, podoba mi się. :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny sklep:)
    może masz ochotę wygrać czerwone szpilki? :*

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny look:)
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie kupowałam jeszcze nigdy w tym sklepie... No ale może kiedyś się skusze :D

    P.S. Super blog. Naprawdę bardzo ciekawie piszesz. Oczywiście obserwuję i będę wpadać :D Zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Coś słyszałam o tym sklepie ale nigdy nie widziałam :P trzeba będzie nadrobić ;)

    justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja nawet nie wiedziałam o istnieniu sklepiku dzięki :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawa strona ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  64. jeszcze nie miałam okazji nic kupić w tym sklepie, ale chętnie zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja odmówiłam im współpracy, nie podobały mi się warunki ;d

    OdpowiedzUsuń
  66. ja kupuję na polskich stronach ale ubrania fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  67. fajny styl ;)
    zapraszam na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ładne zdjęcia :d fajnie tu :d
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne są te dodatki ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Genialny blog :*
    http://szczepuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jasne ja już.
    Zostałaś otagowana do zabawy "5 rzeczy bez których nie wychodzisz z domu". Więcej na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  72. Rewelacyjne rzeczy tam mają <3

    Cześć :)
    Zapraszam Cię do zabawy Top 5 organizowanego przez mojego bloga. To akcja, przy okazji której będziecie mogli lepiej nas poznać, nasze zainteresowania i marzenia. Pierwszy temat brzmi: "Pięć rzeczy, bez których nie wychodzisz z domu."
    http://jagodkowy-blog.blogspot.com/2013/04/nowosc-na-blogu-top5.html#comment-form
    Daj znać, czy opublikujesz notkę z tą nominacją :)
    Zapraszam serdecznie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Super bloguś :) ładne zdjęcia.

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zaobserwowałam ;)
    Nie kupowałam nigdy ;p
    Ładny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny blog :*
    Też obserwuję :* <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładna jesteś i też obserwuję :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajnie tu u Ciebie, jasne, że obserwujemy ;*!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeszcze nic w tym sklepie nie kupowałam ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajny blog :D
    Obserwujemy ?

    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. witaj:]
    juz Cię obserwuję:]
    fajny blog,ciekawe zdjęcia:]
    czekam na kalojene posty,pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajne zdjęcia ;))
    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajne rzeczy mają. :) Fajne zdjęcia! ^^

    Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. dziękuję za obserwację i odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  84. fajny blog anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. spoko ubrania, obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  86. Pewnie że możemy obserwować ;D
    A tak po za tym : follow za follow na instagramie?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajne rzeczy c:
    Nie kupowałam tam nigdy.
    Obserwuję.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciekawy sklep ! :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  89. ciekawy blog :) dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zdjęcia, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajny BLOG,zdjęcia są super
    odwiedzajcie mojego bloga
    http://kajczito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo fajny sklep :3
    Pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ile dostalas pieniedzy na wydanie w ich sklepie? ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3