niedziela, 14 kwietnia 2013

#117 ♥ 13042013

Z góry przepraszam,że znowu tak długo nie pisałam,ale z powodu mojej choroby miałam wiele zaległości,w tym tygodniu również muszę napisać/poprawić parę testów itp . Pogoda nareszcie się poprawiła,mam nadzieję,że już się nie zmieni.Niedzielę niestety spędzę przy książkach.
A Wy jakie macie plany ?


kurtka-Diverse|spodnie,bluzka-Stradivarius|okulary-firmoo|buty-newage



Pamiętacie jeszcze konkurs z Merg ?  | KONKURS MERG | Wiele osób pyta się kiedy na blogu pojawi się zwycięzca itp.Co do wyników,mam pytanie. Wolicie,żeby jutro były wyniki z bonem 40 zł ? Czy lepiej aż będzie więcej zgłoszeń i bon będzie większy ? :)

xoxo ♥
a n j a

68 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Ja dzisiaj nic nie robię^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam siedzieć przy książkach, ale... blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kolorystyka zestawu:)
    świetne oksy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurteczka :) Moje plany to nic nie robienie, a Tobie życzę powodzenia z nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gddzie i za ile kupiłas kurtkę? BO poluję na taką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fotki:)Fajnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie dopasowałaś buty do koszulki :)

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko do siebie idealnie pasuje :) śliczna jesteś !!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie :)
    również obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, ale masz słodką twarzyczkę *o*
    Ślicznie wyglądasz c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam nadzieję, że pogoda się nie zmieni na gorsze. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :) ja bym musiała zacząć robić sobie powtórki do matury ale coś czuje że nic z tego nie będzie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. ;) Powodzenia przy nauce. ;p

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz super urodę :) na ostatnim zdjęciu wyszłaś trochę jak zuza z Top Model :D :)) życzę powodzenia w nadrabianiu zaległości. Zapraszam na nowy, krótki post ;) Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie okularki *.*
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    Obserwujemy na instagramie ? link u mnie na blogu ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie z uśmiechem ... tak to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za komentarz :)
    Ja również obserwuję.
    Bardzo podoba mi się połączenie bordowych butów z tymi spodniami.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka, świetne włosy. ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygodna stylówka w sam raz na spacery :)

    Pozdr!
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za komentarz + obserwuję ;3 bardzo ciekawie łączysz kolory :)
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. masz coś w oczach <3
    wyglądasz jak Zuza z top model<3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne okulary, do twarzy Ci w nich :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś śliczna! :)) czasem przypominasz mi Zuze z top model :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesleś piękna na prawde masz niezwykłą urodę . obs !

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bożeee ! ♥
    Zakochałam się w twoim nagłówku :***
    Robisz na zamówienie ?
    < Jak tak napisz na moim blogu >
    neversaynever-nigdy.blogspot.com/
    Wogóle śliczna jestesz i fajny blogg ^^
    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale jesteś śliczna i fotogieniczna. Zestaw z trampkami tez mi się bardzo podoba <3

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. u cb też ciekawie i wg fajny blog:)
    obserwuje ^^

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna!:)
    + zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja! *o*
    A ja także obserwuję! :)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne zdjęcia i ubrania oczywiście cudne ^ w ^

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Dzięki za odwiedziny i komentarz + obs :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie :)
    +obserwuje, liczę na rewanż ;)
    http://life-juulyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ladna jestes *.*

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję :)
    Świetnie wyglądasz!! Okulary są extra! :)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super połączenie:)
    pozdrowienia z Gdyni:*
    www.aDDuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne zdjęcia :) Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wolimy bon na 40zł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    czarna-parada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ladne zdjecia :) i fajna kurtka ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenie kolorystyczne ;) Wygodnie ,ale z klasą - czyli tak jak lubię ;D

    Zapraszam do mnie na wiosenny konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładną masz ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. sliczna i naturalna z Ciebie dziewczyna :) super wygladasz !

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie masz włosy śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3