środa, 3 kwietnia 2013

efoxcity.com

Dziś post znowu o sklepie internetowym,z którym mam okazję nawiązać współpracę http://www.efoxcity.com .Myślę, że kupowanie ubrań  za granicą ma sporo plusów, bo często są tam rzeczy, których w Polsce nie da się kupić.
Efoxcity największy nacisk położono na piękne, dziewczęce i kobiece ubrania. Mnóstwo zwiewnych, wzorzystych, delikatnych spódnic, kolorowych dziennych sukienek  ale również klasycznych, eleganckich, na specjalne okazje wyjściowych sukienek . Również krótkie sukienki koktajlowe możemy tutaj znaleźć.  Oprócz tego znajdziecie tam ciekawe fasony koszul, marynarek, kurtek, płaszczy, swetrów, a także biżuterię. Sklep oferuje także męskie ubrania- przede wszystkim garnitury, koszule, spodnie. Także i oni znajdą tam coś dla siebie,a kobiety planujące ślub mają okazję kupić piękne ślubne suknie w atrakcyjnych cenach.









KLIK KLIK KLIK

                                                                                         A N J A



106 komentarzy:

  1. faje mają rzeczy :)

    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie ciuszki mają ;d też z nimi współpracuje ^.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reklamuje ich sklep , po przez notki czy baner z reklamą sklepu ;> za ostatnią notką mogłam wybrać sobie coś z biżuterii ;D

      Usuń
  3. Uuuu, ciekawe ciuszki :P
    Fajny gif.
    Pozdrawiam!


    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka liczba obserwatorów, trzy szóstki :D świetny gif jak go zrobiłaś? tzn. nie chodzi mi o sam gif, ale o pojedyńcze zdjęcia, że napis przeźroczysty, a w tle jakis obrazek czy jak? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja go nie robiłam,tylko znalazłam na google :)

      Usuń
  5. kurcze tez dostalam od nich propozycje wspolpracy ale jak narazie sie nie zgodziłam :P ale rzeczy mają fajne:)
    pozdrawiam
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie getry !
    Te norweskie .
    Zapraszam do mnie:
    http://julieinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne maja ubrania,no można sie skusić:]

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne ubrania, chcę je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajowe ubranka :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupując na zagranicznych stronach mamy większą pewność, że nie będziemy chodzić ubrane tak jak wiekszość dziewczyn ;) Pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne mają ciuszki,, :)
    może dodamy do obserwujących?
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ubrania, może kiedyś coś kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ubrania ;))
    Również obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ciuszki ♥ ;-)
    również dołączam do grona obserwatorów ;-)

    ;-***

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy mają. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny :)

    Jedyna co należy dodać to to, że jakość = cenie .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, dziękuje za obserwowanie mojego bloga :)
    także obserwuje Twój świetny blog :)

    pozdrawiam!
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne! ;)
    chcialam Cię zaprosić na moją akcje, o której dowiesz się na moim blogu :*

    obserwujemy :D?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne Ciuch xd
    http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz więcej osób waśnie oferuje ubrania z zagranicy :P
    W całkiem przystępnych cenach itp ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. all nice pics! :)

    http://www.freakyfridayblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie fajne ubrania tam mają! zazdroszczę współpracy:)
    + dzięki i również obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zrobione! :)
    zapraszam do odwiedzin, jakos za tydzień udostępnie własną kolekcję bluzek i czapek!
    Buziaki!
    http://swaggiex.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety mam przykre wspomnienia z efoxcity, bo pomylili zamówienia i dostałam coś zupełnie innego... w sumie zdarza siękażdemu, ale mnie to już skutecznie do nich zraziło :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie slyszalam o nich, musze sprawdzic:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładne zdjęcia :)i bardzo fajny blog
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne są te ubrania w stylu japan!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. cieszę się, że Ci się podoba :) tak "HELLO APRIL".......a śnieg za oknem sypie. dodaję również

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello april .. A tu snieg ! -,- :( Rozczarowanie , ale pocieszyc się moge tak , że powoli ma się już polepszac , noi ale ładne rzeczy ;* również dodaje się do ob.
    Bardzo ładny blog ogółem.
    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki! ciekawy blog, ten sklep przeczywiście oferuje dużo ciekawych rzeczy, szczególnie biżjuuu. Pozdrawiam:^

    OdpowiedzUsuń
  32. podobają mi się rzeczy z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tak, z pewnością w zagranicznych sklepach można znaleźć ciuchy inne niż na polskich ulicach, jednak ja zapewne nie zdecyduje się na takie zakupy

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaglądałam do nich i muszę przyznać, że mają ciekawe rzeczy do zaoferowania. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za bardzo miły komentarz:)
    Masza bardzo fajnego bloga:)) Co do sklepu-mają tam bardzo fajne rzeczy:)
    oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. jej fajne te zdj ! <3

    http://truskawkowapatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale super blog :*
    Genialny!
    Zapraszam http://szczepuuu.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej! Znajdź chwilkę i zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com :) znajdziesz tam posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię na temat postów, bloga, dowiem się o czym chciałyby czytać dziewczyny takie jak Ty! :) czekam! J-G. ;**

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne ubrania. Gratuluję dołączenia do współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję współpracy ;))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. faktycznie fajne ciuszki tam mają, aż się dziwie, że wcześniej nie słyszałam o tym sklepie :)

    Pozdrawiam, www.littlebird07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne rzeczy mają w tym sklepie. ;) +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć .Jesteś bardzo ciekawą osobą i prowadzisz cudownego bloga . Z przyjemnością będę tu wpadać częściej *.* Obserwuję ;)
    Cieplutko pozdrawiam i liczę ,że również wpadniesz: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie fajne rzeczy *-* Chciałabym takie :C xD Ale nie mam czasu na zakupy ;-;

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. rzeczywiście, ciuszki naprawdę świetne. ;) gratuluje bardzo fajnej współpracy. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. nie mam zaufania do zakupow przez internet

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie fajne ciuszki <3 . Muszę sobie coś z tych rzeczy sprawiać ;3 .
    Świetny nagłówek ;] Blog też ; * .

    Zapraszam :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. słyszałam już o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za odwiedziny i zaobserwowanie mojego bloga :)

    Przejrzałam kilka Twoich postów i spodobały mi się. Masz bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie słyszałam o sklepie ale fajne ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj ! Świetny blog :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , zostaw po sobie ślad ! :D
    http://jellyforefer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Też z nimi współpracuję i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem ale jakoś nie mam przekonania do kupowania rzeczy przez internet o.O
    Wpadnij , jeśli masz ochotę ^^
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Całkiem fajny blog i sądzę że z chęcią tu wrócę...
    Zdjęcia śliczne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  56. Widzę, że sklem ma całkiem fajny asortyment!

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialne ! <3
    zapraszam dopiero zaczynam http://szczepuuu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja niestety boje się kupować przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja jestem fanką ebay.com , allegro.pl i second handów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. biżuteria ! :))

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. czesto kupuje przez internet:) dobra sprawa

    OdpowiedzUsuń
  62. biżuteria świetna ;)

    sama sobie zamówiłam w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta biżuteria! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajne zdjęcia:) Słyszałam o tym sklepie:) Fajne rzeczy maja:)

    OdpowiedzUsuń
  65. z tego co widzę, to fajne rzeczy mają. chyba tam zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog !
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie słyszałam o tym sklepie, ale możliwe, że zacznę tam kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  68. podoba mi się u Ciebie ;)
    zapraszam do mnie: jogdanowjasim.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  69. fajne zdjęcia!
    i super nagłówek, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mają bardzo fajny asortyment :)

    Pozdrawiam
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Całkiem ciekawe mają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne ♥
    Ciuchy , stylizacje , dodatki... Na pewno skorzystam i zajrzę na tą stronkę, może nawet coś kupię skoro polecasz :D
    Pozdrawiam .

    // mouirr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne rzeczy, ale nie umiem zamawiać nic zza granicy, zawsze boję się, że coś namieszam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo mi się podobają ubrania z tych internetowych sklepów. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę. :**

    OdpowiedzUsuń
  75. jasne że obserwuję !
    świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajny blog, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  77. szkoda, że przesyłka jest bardzo droga...

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję współpracy ♥ Świetna notka, ciekawy ten sklep.
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. ja jakoś nie potrafię przekonać się co do sklepów internetowych, a tym bardziej zagranicznych...

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Dziękuję za obserwacje i również dodaję się do Twoich obserwatorów ♥

    Co do sklepów internetowych to uwielbiam w nich kupować :)
    Gratuluję współpracy !!

    OdpowiedzUsuń
  81. faje ciuchy ;) mam ten sam naszyjnik (środkowy)co masz na zdjęciach ;)

    w wolnym czasie zapraszam też do siebie;
    http://mlle-callays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. to chyba sklep idealny dla mnie w takim razie, uwielbiam kobiece i zwiewne ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. świetne ciuszki!
    ładne zdjęcia! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3