piątek, 31 maja 2013

# 124 sportowo

Dziś nieco inaczej.Stylizacja zrobiona zupełnie spontanicznie,podczas "wycieczki rowerowej".
Luźno i wygodnie idealnie na rower. Tak spędzam czas wolny wycieczki po mieście i odkrywanie miejsc do tej pory dla mnie nieznanych ^^ Jadąc buty całe mi się ubłociły,dlatego nie zostaną pokazane w tym poście.


spodnie-Bershka 

TUTAJ<--- znajdziecie moją bluzę w różnych kolorach  : )

PRZYPOMINAM O KONKURSACH :


Chcę coś zmienić w blogu najbardziej nazwę,obecna wydaje mi się już taka beznadziejna (bloga założyłam w 6 klasie) Jeśli macie jakieś pomysły na nową nazwę piszcie w komentarzach będę Wam bardzo wdzięczna : >

(zapowiedź kolejnego postu)

xoxo
a n j a

77 komentarzy:

  1. Bardzo fajna luźna stylizacja,lubie takie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo swietna bluza! szukalam ich - z nieba mi spadlas! :D

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, luźno i sportowo :) Ale nie mogę się doczekać następnego postu, ta opaska którą masz na głowie na ostatnim zdjęciu jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam luźne stylizacje ;)

    anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta blluza bardzo mi się podoba :) masz piękne oczyy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja ;) Bluza jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluza :) Przepiękne oczy ! ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jest ta bluza ,zawsze chciałam taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no no, bluza jest świetna ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą bluzę i uwielbiam ją ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest genialna!

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś tak śliczna, że normalnie zakochałam się w Twojej urodzie *.*
    Outfit- bardzo fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza i zwłaszcza kolor, lubię taki :)
    a z nazwą.. może coś związanego z Twoim zainteresowaniem? jakaś ksywka? coś w tej gestii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczną dziewczyną,masz piękne rysy twarzy i ogólnie jesteś inna niż inne dziewczyny. :) Świetna bluza.

    Jeśli ktoś ma czas,niech wpadnie ---> friendofchange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twoja bluza! ♥ Chcę taką! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylówa, też mam taką bluzę tylko czarną :D czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  17. na spontana, ale za to ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo ładną twarz ;) stytlizacja udana!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. no fajna stylizacja ;)
    a następnej notki już doczekać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluza. ;3 Z niecierpliwością czekam na kolejny post. Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, a bluza mega <3 czekam na nowy post !


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten motyw z ''Cool story, bro'' <3.
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza ! *o* Kocham ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nazwy na bloga : welcome in my life / lost in life / Anna Fashion / ANJA Fashion / My Style - My World / Kolorowy Świat Mody / Kolorowa Moda / Will Be Pretty / Forever Young / KochAnna < wersja hard > :D / M jak moda / smile for me / Fashion&style / Fashion&Anja / Mam nadzieje, że Ci się któraś nazwa spodoba. / Nazwy by GremLinek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetna naćwiekowana opaska, z niecierpliwością czekam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anja w krainie mody. / by Dusia

    OdpowiedzUsuń
  27. masz bardzo specyficzną urodę ale podoba mi się to! ;)
    jesli chodzi o nazwę bloga to moze anja.blogspot.pl albo po prostu imię i nazwisko?
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie to wygląda to jak piżama XD
    Nie jestem dobra w wymyślaniu nazw. : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog jest naprawdę świetny , warto wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog :D Masz już tylu obserwatorów : O Dziękuję, za odwiedzenie i obserwację :D Również obserwuję :D Bardzo ładna bluza ; 3 Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś śliczna :) Bardzo podoba mi sie Twoja bluza, lubię wycieczki rowerowe :)

    http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam bluzy w tym stylu <3 mam taka rozowa . swietnie wygladasz

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna stylizacja! Jakbyś zamieniła adidasy na buty na obcasie i dodała do tego torebkę to wyszedłby fajny street chic ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bosze jesteś śliczna i masz śłiczną bluzę <33
    *-* Obserwuje *-*

    http://mankaa-witam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba <3 I będę tu zaglądać częściej :D
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra bluza! Lubię czasami takie właśnie sportowe stylizację :)
    Również obserwuje ;*
    Pozdrawiam:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. blog swietny i masz fajny styl ;]
    dziekuje za obserwacje - odwdzieczam sie ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wygladasz!!! Pozdrawiam
    Zaparaszam !!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki za odwiedziny, bedę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog będę tu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. stroj faktycznie idealny na rower:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja 14 lat mialam 10 lat temu....kopa lat...a zlecialo tak ze hej:( wyglądasz na wiecej lat:) nie zeby to bylo zlosliwie tylko masz dojrzala twarz:) oczywiscie dodaje do mojego gfc:)

      Usuń
  42. cudowna uroda :) bluza genialna

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna stylizacja a włosy masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny strój na rower :) bluza jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna jesteś i fajna bluza ;D
    dziękuję za obserwowanie i ja oczywiście też zaobserwowałam :D
    http://gabbystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta bluzka jest świetna. Bardzo mi się podoba. ;)
    I rzeczywiście w sam raz na rower.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bluza jest cudowna. :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  49. świtenie wyglądasz:)
    cudna bluza!
    ściska ciepło
    +obserwuje również:)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne włosy:)
    i blog bardzo przyjemny:)
    zaobserwowałam:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy blog:) mam podobną bluzę, która pojawiła się w najnowszym poście:D zapraszam do odwiedzenia i skomentowania:D

    Pozdrawiam:D
    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz, mega podoba mi się ta bluza ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3