środa, 5 czerwca 2013

# 124 Cozbest

Ostatnio przeglądając różne blogi trafiłam na bardzo ciekawy sklep internetowy a mianowicie COZBEST. Od razu spodobało mi się kilka rzeczy,dlatego dziś przygotowałam post o kilku rzeczach z tej oferty.
Myślę,że i Wam spodobają się ubrania z tego sklepu,każda znajdzie coś dla siebie.
A teraz pokaże mój top 6 ubrań,które wpadły mi w oko :

 -Kurtki,płaszczyki :


2.Koszule 



3.Sweterki

4.Bluzki


5.Spodenki

ZNAJDZIEMY TAM RÓWNIEŻ BIŻUTERIĘ/TOREBKI/BUTY 

A Wam co się spodobało ? 

W dalszym ciągu czekam na pomysły na nazwę bloga i dziękuję za propozycję : )
W następnej notce obiecane zdjęcia.
 + PRZYPOMINAM O KONKURSACH c :
xoxo
a n j a 

53 komentarze:

  1. śliczne koszule i bluzki;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, a zwłaszcza kurtki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterki są cudne, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne kurtki! Szczególnie ta pierwsza na pierwszym zdjęciu! *o* Chciałabym bardzo taką mieć! :3 Kto wie, może na zimę sobie podobną kupię ;) Pozdrawiam! ^^
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wybrałaś ; DD wszystko mi się podoba ; DD

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie rzeczy piękne! kurtki, sweterki, bluzka cuda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje ty też masz również ciekawy blog :)
    dodaję również do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy które wystawiłaś są boskie :)

    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest w moim stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Również masz śliczny blog i też Cię obserwuję :3
    insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ciuszki , prawie wszystko w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się 1 kurtka, 2 koszula, 3 i 4 sweter, 4 bluzka i 2 spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podoba się 3 kurtka, 4 koszula, 1 i 2 sweter, 2 bluzka i 4 szorty :)
    Masz bardzo fajny blog :)
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mm. świetne ubrania. :D
    http://klauudia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. swetry, bluzki, koszule, kurtki... adluhiuawe, WSZYSTKO ŁADNE!! ♥ :DD
    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kurtki <3 zakochałam się w nich *_*

    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. (Prawie) wszystko mi się podoba *.*
    http://fuckingdelusional.blogspot.com/ <---- wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny sklep, swietne ciuszki ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Masakra, wszystko w moim stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fany sklep :D
    http://gabbystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. no no, ciuszki w tym sklepie mają na prawdę świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy:) moze obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. miętowyyy;)
    ciekawy blog;)
    zapraszam Cię na konkurs z Merg! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne ciuchy :D spodenki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ubrania:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anja w Krainie Mody,


    fajne posty mam nadzieję że nazwa sie spodoba :>>

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie ciekawa stronka :)
    ja też dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja szukam krótkich spodenek - pół jeansowych, pół koronkowych ;p
    Obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam takie ubrania, przynajmniej, żeby pooglądać, więc sklep jest bardzo ciekawy, jak dla mnie :)
    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszule, swetry i szorty są świetne <3
    Sama chcę takie:((( Za tydzień mam urodziny, wiesz co mi kupić ♥

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje :) Rzeczywiście niektóre rzeczy są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę świetne ciuszki, te szorty magiczne :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje :D
    fajne inspiracje :)
    pozdrawiam :)
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne rzeczy ;)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ej podoba mi się tutaj. Ciekaw rzeczy :)
    Obserwuję Cię ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kurtki! Niektóre koszule również bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog!
    Dzięki za miły komentarz i również obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne rzeczy i świetny blog. Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę fajny sklep, osobiście mogę go wam polecić!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ubranka mają genialne:)Cenki takie nawet,noo.. :P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. łoo, świetne rzeczy ! <3
    dziękuję za miłe słowa i również obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne ciuszki :))

    Obserwujemy i pozdrawiamy

    XO XO XO XO OX OX XO

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ciekawe ubrania mają, takie inne :>





    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawe ciuchy mają, nawet trochę podobne jak w asos

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniałe koszule!! z przyjemnością obserwuję
    pozdrawiam♥ OLA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3