środa, 19 czerwca 2013

# 125 wyniki konkursów

Hej,znowu przepraszam za moją nieobecność,powodem była szkoła i chwilowe problemy z bloggerem.
Jak u Was oceny?Ja właśnie od dzisiaj mam wakacje ^^ Jeszcze tylko do szkoły na parę godzin na bardziej sympatyczne lekcje-próby do zakończenia roku.
Jednak dziś przychodzę do Was z dość miłym postem,a chodzi tutaj o wyniki konkursów ^^
Zwycięzcę wybierałam jak zwykle,czyli pomógł mi w tym generator.

KONKURS Z littlethings
 
czyli zwycięzcą jest .....
KONKURS Z partnersa

 dowolną rzecz wygrał/a ....

 
Gratuluje ! Odezwiemy się do Was : )

Na koniec pokażę Wam zdjęcia,miałam je pokazać wcześniej,ale jak już wspominałam-problemy z bloggerem.



do następnej xoxo
a n j a

67 komentarzy:

  1. gratuluje wygranym Masz przesliczne włosy:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!!!!! :))))

    Buziaki

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ;) wygladasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jakie fantastyczne zdjecia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia!!!! <3 Gratulacje dla zwycięzców <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcom. ;) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, te kwiaty dodają Ci uroku :)

    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez mam wakacje juz ;) i ladne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulację dla dziewczyn :)

    śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje max podoba mi się zestaw i stylizacja i zdjęcia i wszystko:( Wakacje niedługo<3

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ♥
    Zapraszam serdecznie na mój blog :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    Licze , że wpadniesz i zostawisz po sobie miły ślad . ^^
    Do zobaczenia Paula ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, jesteś po prostu śliczna :)

    gumi-guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak obiecałam obserwuję i dziękuję, że ty mój blog też. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :))

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny wianek, jestem miloscniczka takich cudowianek :) bardzo Ci pasuje.

    zapraszam do siebie :
    www.ewadymek.blogspot.com

    zostaw ślad w postaci komentarza a odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS. DO WYGRANIA WYMARZONY DESIGN BLOGA. WIĘCEJ INFORMACJI TU:

    http://estkka.blogspot.com/2013/06/wygraj-design.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny i komenatrz. Również Cię zaobserwowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia *,*
    Gratuluję zwyciężczynią :D
    obserwuje , http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :DD
    Ładny wianek xd
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. super opaska! i świetne zdjęcia! :) Na pewno będę wpadała częściej. Zapraszam również do zaobserwowania mojego bloga i zlajkowania http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog :) chętnie obserwuje :) zapraszam do siebie :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ojejku gratuuluje ;)
    Świten sa te zdjecia , ten wianek ma piękne kolorki ;)
    Do twarzy Ci w nimi ,,a po za tym to taaak zielono ,że aż miło popatrzeć ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jesteś :)) Dzięki za odwiedziny- także obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia, ciekawy blog:)
    dziękujemy za odwiedziny i obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wianek cudownie kompomponuje się z twoim bujnym owłosieniem <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. tu też jest ciekawie :D ja również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna z Ciebie dziewczyna, piękne włosy i uroczy wianuszek. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz cudne włosy
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję :) Jesteś śliczna. Świetny wianek z kwiatów. xd

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś przepiękna!

    obserwuję i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale jesteś śliczna *.*
    dziękuję, że mnie zaobserwowałaś. zrewanżowałam się xo

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna z Ciebie dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  37. też tu masz fajnie, też obserwuję i dziękuję za Twoją obserwację ;*
    komentujemy?
    diylikeit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. WITAM - U CIBIE JAK ZWYKLE PIĘKNIE.POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DOBRYCH CZASÓW.JOLA

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję;)
    Z ocen jestem zadowolona, ale żałuję, że nie zapracowałam na pasek;(
    Również obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś przepiękna! Zakochałam się w Twoim stylu!:)) Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka Ty śliczna jesteś :) Gratuluję zwycięzcom :)

    również obserwuję. ;*

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. dziękuję bardzo za obserwację:) ja też już obserwuje:)
    Śliczny wianek na włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluje zwyciescom i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. zdjęcia są przesliczne <3
    u mnie nigdy nie bylo czegos takiego jak proba zakonczenia roku Oo debilizm ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. jak słodko wyglądasz w wianuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny wianek! :)
    Ślicznie wyglądasz <3

    www.linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz w wianku. c;
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ale jesteś ładna! serio masz 14 lat? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3