poniedziałek, 1 lipca 2013

# 126 hi july

Cześć,wiem,że znowu długo nie pisałam,ale są wakacje i to się zmieni,będę starała się dodawać posty regularnie.Jak wasze świadectwa?Jakie macie plany na wakacje?
Dziś mam dla Was stylizację z moimi nowymi butami ^^ Myślę,że nie byłoby sensu pisać tej notki wcześniej skupiając się na samych butach,dlatego dziś je pokażę.

spodnie-pull&bear|koszula-reserved|parka-new look/sh|buty-wrangler|bransoletka-alefarcik



 http://instagram.com/anjaa_w#
 https://www.facebook.com/xmy.secret.dreamx

Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie,dodaję tam zdjęcia codziennie :)

Na koniec zapraszam na bloga http://wikson-wikson.blogspot.com 
obserwujcie,komentujcie :)

xoxo
a n j a 

67 komentarzy:

  1. Piękna, młoda zajebista.
    Ładne fotky, ale buty chujowe :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ej byłam pewna że to vansy:P fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej bo to są vansy. oo jaa:D. ale pod spodem napisałaś ze wrangler

      Usuń
    2. tak :d bo tam je właśnie kupiłam xd

      Usuń
  3. Świetne buty :3

    fuckingdelusional.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz takie piękne, gęste włosy. *_* Bardzo ładnie wyglądasz, zwłasza buty mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty rządzą :) Świetnie wyglądasz!
    Może wspólna obserwacja na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te buty:) ogólnie cały strój mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne buty ! Lubię takie połączenie takiej koszuli z jeansami ;3
    Super .

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty :D
    Zapraszam:

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, fajna stylizacja ;>
    zapraszam do mnie diylikeit.blogspot.com ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ekstra wygladsz:)P
    fajne zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne- buty najlepsze. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Vansy ! Wiem,że to są tylko 'zwykłe' szmaciaki ,ale jednak jest w nich coś takiego ,że po prostu chce się je mieć w swojej kolekcji ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zadowolona ze swojego wyniku na uczelni :) buziaki! :) aaa i swietnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty bardzo nam sie spodobaja od dluzszego czasu ♥
    swietnie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są ;3

    Pozdrawiam, u mnie ROZDANIE. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna stylizacja, a buty mega :D

    OdpowiedzUsuń
  17. buty prześliczne :D ile dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 181.A one normalnie kosztują 260 ale była przecena -30 % :)

      Usuń
  18. Ahh, z mojego świadectwa jestem całkiem zadowolona, bo poszło mi dużo lepiej niż w tamtym roku.
    Jednak w przyszłym obiecałam sobie pasek i nie popuszczę. :)

    A buty bardzo ładne. Vansy. ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  19. masz czerwony pasek na swiadectwie? teraz do 3 idziesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny zestaw :)
    fajne te butki ^^
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! :) genialne vansy! nie przepadam za nimi, ale twoje wyglądają wspaniale! ♥
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne buty :)
    Udanych wakacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne buty :D ciekawe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja i rewelacyjne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne klimatyczne zdjęcia i piękna koszula!;)

    Jako, że obserwatorzy znikają zapraszam na mój facebooku i bloglovin:) Oczywiście odwdzięczę się za polubienie :)
    https://www.facebook.com/CollectionOfHours?fref=ts
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4494883

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś piękna i baardzo fotogeniczna !!
    Ja planuje wyjechać nad nasze polskie morze, a w sierpniu za granice do UK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się kolor/motyw butów, również sama mam vansy, jednak uważam, że wzięłam kolor uniwersalny - bo czarny, jednak bardzo je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne buty. =* Ładne zdjęcia. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne buty... i koszula... i zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. oo takich vansów to nie widziałam jesczze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. vansy cudowne,jesteś bardzo ładna,bardzo ciekway blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super buty :P

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Tak swietnych vansow jeszcze nie widzialam :D
    Btw design pomogla mi unkaaa a naglowek robilam sama ;3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Takich vansów nie widziałam ale są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. o jejku jakie piękne vansy *.*
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka świetna stylizacja :)
    Świetne buty


    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna stylizacja ! :D

    Zapraszam do mnie :
    kolorowapatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia. Dziękuję, że obserwujesz mojego bloga. Robię to samo ^-^

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piekne vansy, jeju jesteś taaak piękna :C

    OdpowiedzUsuń
  41. Hah.. :P Fajne zdjęcia :) I zajefajne vansy *u*
    Jeśli ktoś ma czas niech zajrzy :) ---> friendofchange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3