piątek, 12 lipca 2013

# 128 miętowy konkurs

cześć. Te wakacje mijają jakoś szybko,ale spędzam je w dość fajny sposób.Niestety pogoda w moim mieście jest dość słaba .. i nie zapowiada się polepszyć przez kolejne 3 dni..
lecz przychodzę do Was z wiadomością bardziej kolorową,z kolejnym konkursem
Do wygrania 2 bransoletki i cudowny zegarek od  EDIBAZZAR :)  
 

 Zasady konkursu :
1.Polubić Edibazzar na fb : KLIKNIJ TUTAJ
2.Zarejestrować się w sklepie edibazzar,lub  wpisać swój adres meilowy
do newsletter.
3.Polubić ANJA na fb : KLIKNIJ TUTAJ
4.Obserwować mój blog (jeśli masz taką możliwość :))
5.Udostępnić na fb zdjęcie konkursowe : KLIKNIJ TUTAJ

W komentarzu napisz :
1.Polubiłem/am jako (Imię i 1 litera nazwiska)
2.Obserwuję jako(jeśli masz taką możliwość)
3.Adres e mail 

WSZYSTKIE RZECZY WYGRYWA 1 OSOBA   : )
Powodzenia :)




65 komentarzy:

  1. 1.Polubiłem/am jako Dagmara W.
    2.Obserwuję jako Dagmara Wantuch
    3.Adres e mail: nati45@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam jako Ula P
    ula-parszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Polubiłem/am jako Magdalena J
    2.Obserwuję jako Magdalena Juśko
    3.Adres e mail: caramelia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam jako Magda D
    Adres email : magdadziadczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Polubiłam jako: Sylwia B.
    2.Obserwuję jako: sylviaaa100
    3.Adres e mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Polubiłam jako Bernadeta B.
    2.Obserwuję jako bernadeta bomba
    3.Adres e mail bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Polubiłem/am jako Daria W.
    2.Obserwuję jako: ivanotta
    3.Adres e mail : ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.polubiłam jako Lucyna Lachendrowicz
    2.Obserwuję jako Lucyna Lachendrowicz
    3.adres e-mail:telimena.xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. lubi : Marysia Gr
    os: mariaaa
    email: mariaaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Polubiłam jako Karolina Jurkiewicz
    2.Obserwuję jako Karolina Jurkiewicz
    3.Adres e mail karolinaj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Polubiłem/am jako Elżbieta Ś.
    2.Obserwuję jako lizzie
    3.Adres e mail lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam jako Agnieszka P.
    Obserwuję jako aga.p555
    emil;aga.p555@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaa jakie prezenty *.*
    1.Polubiłam jako Aleksandra F
    2.Obserwuję jako Ola Faks
    3.Adres e mail faxcooks@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. .Polubiłam jako Milena K.
    2. Obserwuję jako Milciaa23
    3.Adres e mail kromkam@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Polubiłem/am jako Aleksandra G.
    2.Obserwuję jako Szymusiowa
    3.Adres e mail ola.g.29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Polubiłem/am jako Monika Ś.
    2.Obserwuję jako monika331
    3.Adres e mail monika331@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Polubiłam jako Aneta Ż
    2.Obserwuję jako ANETA ŻYŁOWSKA
    3.Adres e mail mado1204@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Lubię jako Kateclay
    2. Obserwuję jako Kate Z
    3. jaspalice@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Polubiłem/am jako:Emi.W
    2.Obserwuję jako:Emi.Włodarczyk
    3.Adres e mail: smerfik1702@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Lubie jako : Monika. G
    2. Obserwuje jako : Monika.G.
    3. Adres e-mail : monika-galanty@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. To życzę wszystkim powodzenia ; D

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Lubie jako: Angelika Andzia
    2.Obserwuje jako: MalutkaAsmi1992
    3.Adres email: angelika284@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rozdanie, szkoda że nie mam facebooka...:(

    OdpowiedzUsuń
  25. 1: Lubie jako Joanna C.
    2. Obserwuje jako Joanna Cieślińska
    3. Mail: shadylane19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Polubiłam jako Bożena Anna J.
    2.Obserwuję jako -----------
    3.Adres e mail bozus12@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 Polubiłam jako Anita T
    2. Obserwuję jako Anita Turowska
    3. Adres e-mail: anitaturowska2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. 1 Polubiłem jako Dawid J
    2. Obserwuję jako ------
    3. Adres e-mail: dondawid@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Polubiłam jako Kasia P.
    Obserwuję jako eastofmoon
    e-mail: eastofmoon@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Polubiłem/am jako Magdalena J
    2.Obserwuję jako madzia
    3.Adres e mail madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ładne zdjęcia i outfits (przeglądnęła kilka postów). Fajny styl ;)
    Z wielką chęcią zapraszam do siebie. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała, a nawet skomentowała ;) Zawsze się rewanżuję (wystarczy mnie powiadomić). ZAPRASZAM!
    http://mycreativeinterior.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie mam ochoty brać udziały w twoim konkursie. Ale tak to bardzo fajny ;)

      Usuń
  33. Polubiłam Malgorzata K.
    Obserwuję jako gosia.love
    e-mail:gosia.love@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Polubiłem/am jako Beata k
    2.Obserwuję jako fantaghiro@onet.eu
    3.Adres e mail: fantaghiro@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Polubiłem/am jako Dagmara M
    2.Obserwuję jako dagmarka
    3.Adres e mail dagmarka.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Polubiłem/am jako Joanna W
    2. Obserwuje jako ----
    3. Adres e mail JoannaWalczyk@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Polubiłem/am jako Ada B.
    2.Obserwuję jako: Braggaxyz
    3. braggaxyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Polubiłam jako Agnieszka I.
    2.Obserwuję jako agnieszkazg
    3.Adres e mail agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Polubiłem jako Daniel M.
    2.Obserwuję jako danmiko
    3.danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Polubilam jako Gosia Gordziejewska
    Obserwuje jako Gosia Gordziejewska
    mail gordziejewska.malgorzata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Polubiłem/am jako Agnieszka M
    2.Obserwuję jako Agnieszka matysek
    3.Adres e mail agnieszka830401@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Polubialm jako Magda W.
    obserwuje: whatever
    adres e-mail : magdalenaworonecka@wp.pl :)))

    <3!

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz na prawdę ciekawe posty ale nie mam ochoty brać udziału w konkursie. Ale co do nie go to bardzo ładna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Polubiłam jako Monika W
    monikawojciechowska9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Polubiłam jako Marlena P.
    Obserwuję jako: Marlena (kwiecisty avatar)
    e-mail: marlena739@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. super blog! :D zapraszam http://smilee-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Polubiłam jako: Gosia B.
      2.Obserwuję jako: Gosia Brodnicka
      3.Adres e mail: gosia_brodnicka@wp.pl

      Usuń
  48. Polubiłam jako Basia S
    Adres e- mail: bacha94@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Polubiłem/am jako Katarzyna W.
    2.Obserwuję jako Katarzyna Wierzba
    3.Adres e mail kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1,Polubiłam jako Julia M.
    3.Adres mailowy julkamiller@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. 1.Polubiłem/am jako : Asiistory
    2.Obserwuję jako : Asiistory
    3.Adres e mail asiistory@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. 1.Polubiłam jako: B. Monika
    2.Obserwuję jako: zaba212monika
    3.Adres e mail: zaba212monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Polubiłam jako: Monika R.
    2. obserwuję jako: Monia_0000
    3. Adres e mail: monikaa.rak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. polubiłam jako An N adres anka_92@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.Polubiłam jako: Klaudia K.
    2.Obserwuję jako: Klaudia Kacperczyk
    3.Adres e mail: kacperczykjestem@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.Polubiłem/am jako Katarzyna O.
    2.Obserwuję jako Nieperfekcyjna
    3.Adres e mail kasia.skurska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. do kiedy trwa konkurs? ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. 1.Polubiłam jako:Ola K.
    3.Adres e mail:Lexi@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Polubiłam jako Olga R
    2. Obserwuję jako OlusiaR88
    3. e-mail hip-ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3