piątek, 13 września 2013

new shirt



Korzystając z ostatnich cieplejszych dni postanowiłam zrobić stylizację w której wykorzystałam koszulę od venila. Dni coraz chłodniejsze,czuć już jesień w powietrzu,dlatego również założyłam kurtkę którą ostatnio kupiłam.Jeszcze dziś albo jutro na blogu(pod tym postem) lub fan pagu konkurs,także czekajcie :)
                           

fot.Oliwia N

 kurtka-stradivarius | spodnie-pull&bear | koszula-zara/venila.pl | buty-sinsay

                                                    

70 komentarzy:

  1. Miało być z dedykacja dla mnie ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w tej koszuli :-)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. POMOŻECIE!!!
    KLIKNIJ W BANER PO LEWEJ DLA CB TO CHWILA A DLA MNIE TO WIELKIE ZNACZENIE

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po prostu świetna :) Buty wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta kurtka, ale moją uwagę o wiele bardziej przykłuła koszula, po prostu cudowna :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / wpadniesz? :) Będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :) ślicznie wyglądasz :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wszystko do siebie dobrałaś! Mega są te zdjęcia w ogóle ;pp Jesteś śliczna!
    Zapraszam do mnie wonderland-yolo.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne spodnie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Bardzo ładna koszula.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula! Mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są świetne :) nie wiesz czy jeszcze są w Pull? ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna stylizacja :D najbardziej urzekły mnie jednak spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja cież pierdziele dziewczyno jesteś świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna jesteś ♥♥ Obserwuję i zapraszam do mnie ;)) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna, cudnie <3

    myprettydresss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja jak zwykle :) wspaniale dobrałaś ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest świetna :) ładny zestaw :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jak uroczo:)


    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ślicznie wyglądasz ♥♥

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeżeli ci się spodoba skomentuj, lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra spodnie, ślicznie wyglądasz. :)
    _______________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna koszula. Ogólnie ładny outfit ty z resztą też ^^

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna koszula *.*
    No i oczywiście śliczna Ania jak zawsze :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne spodnie :)
    Obserwuję.
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. po chuj zakladasz ta bokserkepod ta koszule, jak niedorozwoj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm może dlatego,że bardzo prześwituje, a nie jestem takim typem osoby,żeby założyć pod taka koszulę sam stanik :) Jeśli Ty tak lubisz to proszę bardzo, ja nie.

      Usuń
    2. Ja zawsze zakładam podkoszulkę...
      jest cieplej, bezpieczniej i wygodniej ;]

      Usuń
  26. Zakochałam się w tej koszuli!

    Zapraszam na nietuzinkowego bloga:

    parallel-highways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna z Ciebie dziewczyna! Koszula jest cudowna :*


    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. <333 śliczna jesteś , obserwujemy ? ;d diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze fajne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczna dziewczyna z Ciebie!

    czy moge miec do Ciebie prosbe? czy moglabys kliknac w baner sheinside na moim blogu? bede bardzo bardzo wdzieczna!

    a moze tez wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna koszula!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś piękna i fajny blog, w wolnej chwili zapraszam do mnie tam myślę znajdziesz coś inspirującego nawet Ciebie http://handmadeok.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja! ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super stylizacja :D
    obserwujemy? ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał, podoba mi się! Spodnie z koszulą wyglądają świetnie + masz śliczne włosy!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna koszula *_* Śliczna jesteś.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny look :)

    rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia <3
    obserwujemy??

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. marmurki cudowne :) widziałam takie ostatnio właśnie w P&B :)

    http://stylevin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej, śliczna stylizacja :) Bardzo mi się tu spodobało, obserwuję.

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  42. Cały zestaw jest świetny!
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  43. pasuje do Ciebie ta koszula :D i masz śliczne włosy <3

    byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś kliknęła w banner sheinside na moim blogu :) postaram się jakoś odwdzięczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka cudowna koszula :O
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszule to najlepszy dodatek na chłodniejsze dni : D

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz wspaniale!:) mi sie bardzo podoba to połaczenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3