piątek, 18 października 2013

1706



                                                      
    
Heeei. ♥
I znowu dość długa przerwa w blogowaniu spowodowana brakiem zdjęć,dzisiaj miała pojawić się stylizacja,ale mój "fotograf" coś się nie spisał,ale pewnie można to zgonić na złe światło( godz.17) , ale obiecuję, że na pewno pojawią się 2 notki przez weekend ewentualnie jedną opublikuję w poniedziałek ^^ 
W szkole można powiedzieć dość słabo,nic mi się nie chcę,dopiero 2 miesiąc nauki a ja już mam tak bardzo dosyć,jedynym pocieszeniem są weekendy ♥ A co do tego, o czym pisałam w poprzednim poście,jest tak samo może nawet gorzej (?) Chcę może czegoś nowego,ta cała monotonia mam już tego dosyć,ale z drugiej strony nic nowego raczej nie będzie bo nie potrafiłabym zacząć tego bez paru osób,to dziwne- jest coś,ale to drugie nie pozwala ci tego zrobić, tym bardziej, że te dwie rzeczy spowodowane są tym samym, wiem brzmi to dziwnie,ale nie potrafię tego do końca opisać..Zawsze na świat trzeba spoglądać pozytywnie- staram się,mimo tego co teraz się dzieje. Jednak mam nadzieję,że wszystko się ułoży i może będzie jak kiedyś,chociaż nigdy idealnie nie było i nie będzie,ale chociaż aby 2 strony się starały..


Dziękuję za miłe komentarze do poprzedniego postu,mam nadzieję,że tak jak napisaliście będzie dobrze. Każdy komentarz,obserwator,lajk na fb daje mi większą motywację ! Dzięki
A jutro obiecuję,że będzie nowy post a mała zapowiedź już na górze. Śledźcie uważnie fan paga bo już niedługo nowe konkursy,może tym razem uda się Tobie wygrać ! :)

                                                           

                           Instagram

52 komentarze:

  1. jeju ale Ty śliczna jesteś <3

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie bardzo ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie chodzi o paszteta kose nie przejmuj sie ona jest niedoruchona masz oliwie oli chyba nie bedziesz miala bo woli tamtych ale jak kochaja kosciol to niech kochaja kochaja a zachwouja sie jak ...

    ps.ładna czekam na nowy post buzki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz fajna czapa !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś, a blog uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! Ładna czapunia :) Obserwuję i liczę na follow back :) Fajnie prowadzisz bloga. Na pewno będę tutaj zaglądać ;)
    http://ally-aly-ally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdj ;)) również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog:) bardzo ładnie wychodzisz na zdęciach:) może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja !! W ogóle cały blog jest świetny!!;)
    Już Cię obserwuję , liczę na to , że mnie odwiedzisz, jeśli Ci się spodoba, to zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję:) będę bardzo zobowiązana jeśli polubisz FB:)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne masz efekty na blogu!
    czapa - powinnam ją mieć xD
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się czapka, ładne zdjęcia <3 Obserwuję :D | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tu masz fajnie! <3 A tym się nie przejmuj każdy ma chyba moment załamania, ale przejdzie to zobaczysz ;*
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu, również zaobserwowałam twój ;*
    http://mydreamsmyroadmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog ;* Dziękuje za zaobserwownaie oczywiście my też obserwujemy ;*
    Pozdrawiam
    Zapraszam juliet2001.blogspot.com
    julia-julietta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko się ułoży tylko trzeba być z zgodzie z samą sobą ! trzymam kciuki

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie tu *u*
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;)
    Zapraszam obserwacje i komentarze mile widziane ;>>
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny blog i ciekawe posty :)
    Ja tam jest realistycznym optymistą ;D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna czapa! Czekam na post ze stylizacją ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Duzo bardziej sie teraz docenia weekendy, niz w wakacje ;) masz mega czapencję ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również obserwuję, bo masz uroczego bloga. <3

    www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za pozytywny komentarz na moim blogu i obserwację. 'Niestety' się nie odwdzięczę (tak jak na to liczyłaś), bo obserwuję już tu od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna czapeczka :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcie, cudowna czapeczka :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :)
    Miło zapraszam do mnie:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna czapka, uwielbiam takie :) Sama mam podobną, w innym kolorze ^^


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog :) Powodzenia w blogowaniu! :D
    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jesteś *-*
    Ślicznie fotki ;>

    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie ! Świetna stylizacja :)

    Dziękuję za Twój komentarz! Już się dołączam do obserwatorów !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. czpka *o* sweterek/bluza *_* spodnie *,*
    mrr.. śliczne zdjęcie :))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia!
    i ogólnie fajny blog :D

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog , bardzo interesujące posty obserwuję♥
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i design bloga! Śliczna czpka.
    O tak weekendy są najlepsze <3

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie piszesz :)
    + ja też obserwuje:)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem , czym to jest spowodowane , ale też mam już dość szkoły mimo , że to dopiero 2 miesiąc , ale zawsze trzeba się pocieszać odliczaniem do weekendu/świąt/wakacji :) Trzeba się twardo trzymać ! Głowa do góry ! ♥
    www.caramel-curls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. <3 ! Ładna jesteś ! Zapraszam do mnie http://tami-tamiii.blogspot.com/ . Ja nie pisałam posta tylko Tina ale koniecznie wpadnij na jej bloga tam mój post http://tina-tinna.blogspot.com/ ! Koniecznie skomentuj :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko zawsze kończy się dobrze :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super szablon! Zapraszam na nowy, lekko chaotyczny post ;-) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam kciuki za to, aby się poukładało. Fajna czapa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczności!


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3