sobota, 5 października 2013

simson

                                               

 Dzisiaj pogoda w moim mieście była cudowna,ciepełko,słoneczko miejmy nadzieję,że znajdzie się więcej takich dni jeszcze w październiku Korzystając z takiego dnia postanowiłam nie siedzieć bezczynnie w domu i w końcu gdzieś wyjść. Ogólnie cały dzień był udany pomijając fakt,że ostatnio psują mi się relacje z najbliższymi i nie jest do końca jak być powinno,więc prawdą jest,że nic nie trwa wiecznie a można powiedzieć,że było już lepiej ..   Dzisiaj stylizacja prosta i moim zdaniem najwygodniejsza rurki,sweter z ciekawym motywem,botki i plecak. 


Instagram
fot.Oliwia N. & Karolina K

spodnie-pull&bear |sweter-cozbest | plecak-sinsay | buty- Salon_Anka

Instagram

95 komentarzy:

  1. U mnie też śliczna pogoda *,* superowa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś świetna super wyglądasz :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszny sweterek ;) pozytywny ;) ale masz piękna buzię i włosy !:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten sweter! :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Sweterek :***

    Zapraszam do mnie http://style-crazy-girls.blogspot.com/
    Oraz proszę o rezerwację

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit ;>

    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki Obserwację :) Pomyliło mi sie

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny sweter :*
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. botki ♥
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuu,jakie cudne zdjęciaa
    a ty jesteś taka piękna *_*

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten plecak! :D

    Super blog ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Pogoda była naprawdę bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :3
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. po prostu zarabiste zdjecia!!:*
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zarąbista bluza *.*
    świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne buciki :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorąc pod uwagę cały twój blog (posty, wygląd, estetyka) to jak dla mnie jest na bardzo dużym poziomie :))

    blantes.blogspot.com - zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluza;) i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowity sweter :D
    pogoda ładna trzeba przyznać ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs, może cię zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. boski sweterek :) zazdroszczę takiej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś śliczna,a zestaw boski tak ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz cudownie :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :)
    może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :D
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie tez wczoraj bylo wyjatkowo cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny sweter! :))

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ :)!

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie wczoraj było cieplutko *,* a dzisiaj juz zimno ;c
    ładne spodnie i sweterek :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny ten sweter :) <3 fajne zdjęcia
    wpadnij na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejuniu, jaki cudny sweter *-* Super blog! Obserwujemy? :) Ja już.

    written-honey.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek CUDOOO :* Ty śliczna! A blog piękność!

    http://kiczka-blog.blogspot.com/ - Może zajrzysz??

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny ten sweter :D Potrzebna mi jest Twoja pomoc w wybraniu paru zdjęć jesiennych! ;-) Wszystko na moim blogu, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;-) Zapraszam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  36. O boski blog !
    Jestem na prawde miłe zaskoczona :)

    Zapraszam do mnie :)
    Jak i do wspólnej obserwacji :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. O boski blog !
    Jestem na prawde miłe zaskoczona :)

    Zapraszam do mnie :)
    Jak i do wspólnej obserwacji :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. przecudowna bluza! i jesteś przepiękna, chciałabym być taka ładna jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz, tak radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny i prosty zestaw :) Pasuje do Ciebie :)

    Zapraszam: http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluza i buty rewelacja :) Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę ci urody:* kocham simsonow
    Nowy post
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uroczy sweter. Świetny, wygodny zestaw. MEGA plecak♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  44. Super sweterek *_*
    Jestes bardzo fotogeniczna i masz super bloga:*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już obserwuje :)
      Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
  45. Botki super i Bart Simpson też :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny swter ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zazdroszczę swetra <3

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. masz śliczne włosy :)
    stylizacja wygląda świetnie, ten sweter *-*
    mam nadzieję, że relacje z bliskimi się poprawią :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. wow również dodaje ;* slicznaś ;)
    wzór szablony świetny ;>

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiem o czym mówisz ; ( Ja czuje że oddalam się od mojej przyjaciółki,widzę jak się zmienia i wiem że wkrótce nie będę już jej potrzeba... to przykre ale co robić. A tak w ogóle to śliczne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacja świetna ! Uwielbiam twojego bloga :) Masz tu tyle inspirujących zdjęć ;) Będę często odwiedzać :D

    Alex *.*
    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. pozytywne zdjęcia
    cudny blog, fajnie czyta się twoje posty, obserwujemy?
    zapraszam do komentowania ostatniego posta smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajne buty i w ogóle cała stylizacja :)) <3
    + obserwuję :>

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀

    Slicznie wygladacie <3

    OdpowiedzUsuń
  55. genialny sweterek :3
    zdjęcia przeurocze:)

    świetny szablon | best-frieend.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny sweter <3

    http://carlyyy-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej masz przeeecudengo bloga <3 <3
    Jest prześliczny!!
    Napewno będę tu wracać!
    obserwuje <3
    BARDZO MI ZALEŻY, ŻEBYŚ ZOBACZYŁA MOJEGO, TO DLA MNIE NAPRAWDE WAŻNE, BO UWIELBIAM CIE!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz ślicznie i bardzo ciekawie prowadzisz bloga :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Czekam właśnie na paczkę z takim samym sweterkiem! :)




    ZAPRASZAM NA KONKURS! :)
    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku, jaka jesteś śliczna ! <3
    Na bloga twojej koleżanki też wchodzę i regularnie czytam, poznałam po waszym wspólnym zdjęciu :))
    ja też obserwuję i będę tu często wpadać ! :]

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny sweterek, pięknie w nim wyglądasz! :*

    Pozdrawiam M.
    PS. Zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękny outfit.
    Jesteś prześliczna.
    Obserwuję!
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ale ty fajnie piszesz *o* Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny sweter, zresztą tak jak cała stylizacja, a do tego jeszcze ładnemu we wszystkim ładnie :D

    +Widziałam, że byłaś obserwatorką mojego bloga. Przeniosłam go na inny adres, więc jeśli zechcesz dać mi jeszcze szansę to zapraszam:
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. jejku, jaka przepiękna stylizacja *_* przeglądałam poprzednie i uwielbiam Twój styl <3
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękniutko wygladasz uwielbiam motywy simpsonów

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Czemu wcześniej nie znałam twojego bloga? *-* zakochałam się w nim i obserwuję *-*

    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Ogromny plus za Simpsonów!


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3