poniedziałek, 24 marca 2014

green jacket

Zdjęcia zrobione,gdy u mnie w mieście czuć było wiosnę-czyli w weekend.W ten weekend udało mi się zrobić nawet zdjęcia stylizacji do następnego postu co z moim zapałem,aż dziwne! Ale zdecydowanie jestem zadowolona, po raz pierwszy zdjęcia czekają na opublikowanie w nowym poście!
 A to wszystko dzięki mojej przyjaciółce,która zdecydowanie mnie motywuje ♥ 

                                     
bluzka,spodnie-tally weijl | parka-gorro |okulary,bransosletki-sinsay | torba-brooklynbutik | buty-wrangler 

46 komentarzy:

  1. Ale prześlicznie wyglądasz ;**

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje piękne włosy <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, na luzie ;-)
    Parka świetna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemnie się oglądało te zdjęcia :) masz dobrą przyjaciółkę
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! Mam ten sam zegarek (;
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka ty jesteś śliczna.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i parka <3

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny codzienny look:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ;) Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!
    Zapraszam do mnie jak Ci się u mnie spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 6, 9, 11 zdjęcia są fantastyczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna stylizacja , bluzka super :3
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna parka!:) i ciekawy pomysł ze sznurkowymi bransoletkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna parka! :) jesteś śliczna !:*

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia ...bardzo podoba mi się ta kurteczka moro :*

    Buziaki!
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jesteś piękna, cudo *.*

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne buty <3
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne zdjęcia, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko bardzo ladnie! :)

    http://n0thingspeci4l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. So lovely!

    It will mean a lot if you have time to check my blog & if you like it maybe follow me ?

    Hope to see you soon on it ,

    Emily from PTT ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też do działanie motywuje przyjaciółki,jak się czasem na mnie wydrze,że nie ma posta na blogu,to odechciewa mi się wszystko i lecę pisać notkę xdd ^^
    Śliczne zdjęcia i Ty też <3 Mam taki sam zegarek tylko miętowy.

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :) Dziękuję za wizytę u mnie i również dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się połączenie niebieskiego z zielenią ;) bluzka w paski jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten post ! Uważam, że Twój blog jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam także na mojego bloga :) Oto link : key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bluzeczka w paseczki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog, zdjęcia i posty:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmujemy się sprzedażą zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Zapraszam:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastic issues altogether, you simply received
    a new reader. What may you recommend in regards to your put up that you made some days in the
    past? Any positive?

    Also visit my site - best diet pills

    OdpowiedzUsuń
  28. Good information. Lucky me I came across your website by chance
    (stumbleupon). I've book-marked it for later!

    Also visit my website ... world of tanks login

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki cudny szablon ♥

    Mój blog ♥

    Może wzajemna obserwacja?


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3