wtorek, 11 marca 2014

sunny

                                                   
Witajcie. Chciałabym podziękować,że jest Was więcej a statystyki rosną,co bardzo mnie zdziwiło, ponieważ jakoś ostatnio rzadko tutaj jestem. Bardzo mnie to motywuje! Ostatnio dni mijają mi bardzo szybko z jednej strony to dobrze bliżej do wakacji z drugiej niezbyt fajnie,mam dość tej monotonii,chyba potrzebuję jakiejś większej zmiany.. nie wiem dokładnie jakiej , ale w sumie nie ma co narzekać- 
mam przyjaciół najlepszych pod słońcem i to jest największa wartość  


spodnie,bluzka,kurtka-pull&bear | torba-rosewhosale | bransoletki-pannaem

38 komentarzy:

  1. Rewelacyjna stylizacja!
    Świetne dodatki i super sweterek!
    Masz piękne włosy!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja...a sweterek idealny...blog jest świetny dlatego wzrastaja liczna obserwatorów...^^

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit. Zakochałam się w twojej torebce haha :)

    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda ostatnio jest wspaniała!
    Fajna torebka ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka cudna.
    I sweterek śliczny
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ! BĘDĘ TU CZĘSTO WCHODZIŁA ;)
    ZAPRASZAM http://hogata08.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna listonoszka , ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie wyglądasz i przepiękne zdjęcia wyszły! :)
    zależy mi żebyś przeczytała post u mnie skomentuj, obserwacjami też nie pogardzę, odwdzięcze się :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o takiej torbie :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek <3 Całość bardzo fajna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!
    I pięknie jestes ubrana :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne włosy <3 Stylizacja też super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna torebka całość świetnie zgrana

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie wyglądasz ;) cudny sweterek i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka jest przecudowna *.*
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz! świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyglądasz. Zakochałam się w tym sweterku i torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny densing ^.^ Bloga
    ----------------------------
    Zapraszam do mnie
    itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka jest rewelacyjna :)
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna torebka i sweterek :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) post jest świetny ;3 i masz piękne zdjęcia *-*

    Zapraszam: http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna jestes sliczna jestes i ogolnie masz super charakter
    kazdy post jest taki fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia i piękna Ty ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga i proszę o pomoc w nadrobieniu strat, ponieważ utraciłam bloga z 300 obserwatorami, teraz zaczynam od zera. Każda obserwacja wywoła uśmiech na mojej twarzy :) dziękuję.
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!!
    Zapraszam do mnie na posta i zadanie pytania w komentarzu !\
    Jak Ci się spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz :)
    Bardzo ladną masz torbę.

    OdpowiedzUsuń
  28. idealna:o:/, śliczne zdjęcia i super blog. ♥
    zapraszam do mnie na konkurs! DO WYGRANIA WIANEK I KOSMETYKI :):)
    jasia-jasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3