niedziela, 16 marca 2014

yankee candle

                       

Witam Was w tą ponurą u mnie niedzielę. Nienawidzę takiej pogody nie chcę się nigdzie wychodzić, nic robić.Jednak w piątek korzystając z cudownej pogody udało mi się zrobić parę zdjęć, było bardzo ciepło i słonecznie- od razu lepiej robiło nam się zdjęcia,ale o tym w następnym poście.

Dziś mam dla Was inny post, ale myślę że jeśli czasem napiszę co innego będzie tutaj ciekawiej,wtedy na blogu będzie więcej notek i nie będą to same stylizacje. Więc myślę,że ta zmiana będzie jak najbardziej na  tak.Na wielu blogach/instagramach często widziałam woski yankee-candle jednak osobiście nie byłam do nich przekonana dopóki nie zobaczyłam ich u mojej przyjaciółki ^^ 
Bardzo spodobały mi się niektóre zapachy,aż w końcu sama po nie sięgnęłam ♥ Dziś pokażę Wam i opiszę 4 woski z kolekcji już wiosennej.


1.LOVELY-KIKU - bardzo miły,przyjemny zapach-przypominający ogród pełen kwiatów.


2.UNDER-THE-PALMS -ten zapach kojarzy mi się przede wszystkim z wakacjami,latem, długimi dniami.


3.PINK-HIBISCUS - lekko cytrusowy tropikowy zapach. Jeden z moich ulubionych.


4.MIDNIGHT-OASIS - zdecydowanie przypomina męskie perfumy,przypadł mi do gustu.

A Wy jakie macie w swojej kolekcji?

33 komentarze:

  1. Nie mam :) Ale patrząc na nie dosłownie czuję te zapachy <3

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka *_*
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boskiee *.* u mnie też słaba pogoda :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią stałabym się ich posiadaczką :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie posiadam ani jednego bo nigdy nie miałam okazji ich kupić :c
    U mnie dzis piekna pogoda ;)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiaaam te woski, świetnie pachną!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam tych wosków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam nie których i ciekawa jestem ich zapachu
    uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wygladaja *-*
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele słyszałam o tych woskach i ich genialnych zapachach, ale ja boję się ich używać, bo silne zapachy powodują migreny, szczególnie u osób, które są na nie podatne, a ja mam takiego pecha że z byle powodu dostają migren.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    klikniesz w linki lub banner Sheinside?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tych woskach ;) ślicznie wyglądają i na pewno pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie mam, ale są strasznie urocze :) Bardzo fajny blog i miło się go czyta i z chęcią będę tu wpadała. Nie będę prosiła o wspólną obserwację, bo to dla mnie jest niedorzeczne. Ale było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie i napisała szczery komentarz, przedstawiający prawdziwe odczucia z moim blogiem :) Miłego dnia :))

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo ładnie, ale niestety nie miałam jeszcze żadnego

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudeńka, uwielbiam te woski pachną niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam żadnych,ale uwielbiam je wąchać!Pachną obłędnie,bardzo wyjątkowo.Nigdzie indziej nie można trafić na takie zapachy.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę mieć piękne zapachy ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w baner choies to dla nas bardzo ważne.
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)
    Prowadzisz naprawdę świetnego bloga. Widać, że twoje posty są przemyślane i każdy szczegół jest dopracowany. Dodajesz piękne zdjęcia, a to lubię! Naprawdę widze, że masz ogromny potencjał i obyś dalej go wykorzystywała. Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu i rozwijaniu swojej pasji.
    Miło by mi było gdybyś odwiedziła mojego bloga i go zaobserwowała, oczywiście jeżeli przypadnie ci do gustu. Ja obiecuję że zrobie to samo i też zostanę u ciebie na dłużej. <3

    ♥♥♥ www.malinkaxpp.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy szablon. Zaciekawiłaś mnie tymi zapachami

    -zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz kogoś z większym stażem :D
    +ja już obserwuje licze że u mnie też ci się spodoba i również zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  20. muszą przepięknie pachnieć :3

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam zamiar się zaopatrzyć w te woski, każdy je poleca <3

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. czytałam że są świetne, chyba będę musiała się w nie zaopatrzyć :D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Alee fajne! :D

    its-l0vely.blogspot.com | zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mam jeszcze żadnej z nich, ale chciałabym mieć chociaż jedną :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post ;) Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!
    Zapraszam do mnie jak Ci się u mnie spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ ( na pewno się odwdzięczę )
    Mam małą prośbę : czy mogłabyś kliknąć w link sukienki na moim blogu ???
    http://key-tina.blogspot.com/2014/03/pierwsza-paczka-od-sheinsidecom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lubie zapach zdechłego szczura ode mnie z piwnicy i też pasztetu albo smażonego świniaka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3