wtorek, 15 kwietnia 2014

black wedges

  Lana Del Rey-West Coast     

Cześć.Jak Wam mija początek tygodnia? Już jutro ostatni dzień w szkole,a wczorajszy poniedziałek nie należał do najgorszych.
Fakt,że testy gimnazjalne już za chwilę bardzo mnie stresuje,ale trzeba być jak najlepszej myśli,tym bardziej, że coraz bliżej do wakacji :)
W weekend wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia i wyjść gdzieś z dziewczynami.Zdecydowałam założyć czarne koturny na ogół nie lubię wyższych butów,ale te są wyjątkowo wygodne a ich wzór bardzo mi jak i zarówno moim przyjaciółkom się podoba.
Do zwykłego swetra założyłam spódnicę,która widzieliście w poprzednich postach,beżową torebkę oraz biżuterię.
Mimo,że nie lubię chodzić w spódnicach takie połączenie jak najbardziej mi odpowiada.
A Wy co sądzicie?
                             


buty-czasnabuty | spódnica-bangood |biżuteria-edibazzar | torba-super-dodatki


        Instagram

44 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję! :) Pewnie, nie ma co się przejmować hejterami :) wszystko, co robimy, ma jakiś cel i dążmy do niego krok po kroku :)
    Ale Ty masz włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) mój poniedziałek też nie należał do najgorszych :) do wakacji szybko minie - miejmy taką nadzieję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw! I jakie Ty masz piękne włosy!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz!:)

    pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię chodzić w wysokich butach bo szybko mi się nogi męczą ale w koturnach jest bardzo wygodnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie! podoba mi się:) wyższe buciki wydłużają nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tu, będę częściej wpadać!
    Mam prośbę. Klikniesz w banner choies na moim blogu? jeśli to zrobisz to zareklamuję twój blog w następnej notce!
    + obserwujemy? (zacznij na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! A wyższe buty nie zawsze muszą być niewygodne ; ) Ja mam 14cm szpilki, w których chodzi mi się jak w trampkach. Wszystko zależy do wkładki i profilu buta : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się takie połączenia :) buty, torebka i spódniczka cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit!

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny secik ;D
    buty są śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka! :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie prześlicznie wyglądasz (; Koturny są świetne!
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba zdecydowanie mi się podoba :) ale cała stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny outfit <3
    www.blog017.blogspot.com ☻

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor sweterka jest super! miałam kiedyś podobny dokładnie w tym odcieniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica jest świetna i właśnie rozglądam się za podobną! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaką Ty masz słodką twarz! Zapraszam na nowy post ♥ Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny zestaw :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw i cudowne zdjęcia. Oczywiście obserwuję ♥
    neelia-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie i dziewczęco wyglądasz;)
    a mam pytanie: pisałaś wcześniej że zastanawiasz sie nad zmianą nawy bloga? i co w tym temacie?
    pozdrawiam i wesołych świąt wielkanocnych życzę, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,lecz nie mogę do tej pory znaleźć odpowiedniej nazwy :(
      Jeśli macie jakieś pomysły dalej piszcie ;)
      Wzajemnie :>

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia! Szczerze mówiąc, myślałam, że jesteś starsza, wyglądasz bardzo poważnie jak na swój wiek. Traktuj to jako komplement :)
    Z przyjemnością obserwuję | http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ten post ! Uważam, że Twój blog jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam także na mojego bloga może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę ) Oto link
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pasuje ci ten niebieski sweterek. świetne zdjęcia, a do testów podejdź trochę z dystansem - na pewno pójdą ci dobrze!

    celebrytistic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale przecudne buty *,*


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    słoneczny post :*

    OdpowiedzUsuń
  28. To zdecydowanie najlepsza stylizacja ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny outfit! ;P Wyglądasz bardzo ładnie. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3