środa, 28 maja 2014

pink shirt


Lana Del Rey - Shades of Cool

Cześć.Ostatnio rzadko tu zaglądam i to nie jest pierwszy raz -wiem. Za każdym razem chcę to poprawić,ale jak widać nie wychodzi mi to,dostaję na ask-a pytania : "Kiedy nowy post?" Szkoła,inne zajęcia-racja to nie żadne wytłumaczenie,przecież blog to przyjemność jakim problemem jest napisać notkę,jeśli zajmuje to tak krótki czas? Ale jak widać są jakieś przeszkody,które uniemożliwiają mi tutaj obecności.

                                                        


koszula-hoodboyz | spodnie-tally weijl | buty-pantofelek24 | okulary-c&a | biżuteria-edibazzar

49 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! Modnie i kobieco jednocześnie :) Zapraszam na nowy post; relację z krakowskiego Festiwalu Nauki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kolor koszuli :)) wyglądasz ślicznie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie wszystkich rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną masz koszulę, ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja! Bardzo pasuje ci kolorek tej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz ;D
    super koszula ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie.
    Szkoda tylko że ten łańcuch nie jest dłuższy i nie rozpięłaś guziczków przy kołnierzyku .
    Byłby mega efekt


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. prosty ale efektowny zestaw! bardzo mi się podoba:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. outfit jest cudowny <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja <3

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju ale jesteś śliczna. :) Pierwsze na co zwróciłam uwagę to Twój bardzo przejrzysty i jasny wygląd, zdjęcia są bardzo dobrej jakości, a posty ciekawe. Na pewno zostanę tu dłużej. ♥

    www.petmalimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuudowny post! :) Piękne zdjęcia, bardzo dopracowany post ♥ Czekam na kolejny.

    Być może mój blog przypadnie Ci do gustu? :)
    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna ta koszula , ukradnę Ci ją :*

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :) koszula ekstra :)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit- koszula jest mega :)

    alexshia-a.blogspot.com | zapraszam i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do notek mam to samo ;/ Śliczny outfit ♥♥

    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia i idealnie dopasowałaś do nie tło :)
    Pozdrawiam , agadiar

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny outfit ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bosko wyglądasz! ^^ :D
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga. :) Odwdzięczę się za każdy komentarz i obserwację. Miłego dnia! <3

    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawym rozwiązaniem jest koszula z odbarwianego dżinsu i sztyblety :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie piszesz! Chętnie będę tu zaglądać częściej <3!
    Mam do Ciebie jedną, małą sprawę.. Mogłabyś zerknąć na mój blog i kliknąć w banner sheinside i choies? (w pasku bocznym). W zamian Cię zaobserwuję i zareklamuję w następnej notce! :)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3 zazdroszczę
    Blog jest bardzo inspirujący i ciekawy.
    Czekam na kolejną notkę :*
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja, bardzo w moim stylu, świetnie wyglądasz, genialna torebka <3
    obserwuję, zapraszam do siebie
    http://daliashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna koszula :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też niestety mam problem z systematycznością.
    Bardzo ładnie wyglądasz. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula mi się bardzo podoba ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz! Koszula jest cudowna. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się tu:) obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna koszula, cudne zdjęcia ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia. <3

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak.. Zacznij i odp.u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna koszula ♥ uwielbiam tą piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/summer.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;) prosiłabym również o klikanie w baner po prawej lub w linki do poprzedniego posta to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna bluzka ! zycze udanych wakcji :) i czekam dalej na twoje posty :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia! :)

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3