niedziela, 21 września 2014

black


Dopiero teraz znalazłam czas,żeby dodać post. Zdjęcia robione były tydzień temu,gdy pogoda była jeszcze ładna,teraz zdecydowanie się pogorszyła. Dziś bez obszernych zdań z mojej strony. Oczywiście jeśli jest pięknie i cudownie musi coś się coś wydarzyć, bo przecież nie można być szczęśliwym cały czas. Jednak z tego wszystkiego wiem,że czasem może zabraknąć nam wiele czasu,parę chwil,które mogłyby odmienić coś by człowiek czuł się lepiej.
.. 4 dni temu miałam urodziny,przyjaciółki mnie mega zaskoczyły już tydzień temu,ale w środę również i jak się okazało potrafią bardzo dobrze kłamać! Klasa okazała się również świetna i zamówiła dla mnie tort i to jeszcze ze zdjęciem Lany (pewnie wiecie,że jestem jej fanką) <3

Stylizacja prost,ulubione połączenie bieli i czerni. Wreszcie znalazłam buty na obcasie,które są wygodne,może wreszcie przekonam się do noszenia wyższych butów,nie tylko trampek.
                                                                            








bluzka-vessos | spodnie-h&m | sweter-pull&bear | buty-czasnabuty | bransoletka-otien |

- FACEBOOK                                  - INSTAGRAM




Na koniec mam dla Was konkurs , w którym można wygrać 50 zł na zakupy na vinted.
-Aby wziąć udział należy być zarejestrowanym na vinted.pl
-Obserwować mojego bloga oraz polubić mojego fan page.
W komentarzu zostać adres mail,zwycięzce wybiorę 26.09.2014!


40 komentarzy:

  1. Najwspanialsza Aniulka pod słońcem <3

    http://small-alicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza! <3 /Niksa

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystkiego najlepszego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie! Lubię takie dziewczęce stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawienie, bardzo podoba mi się bluzka :) i świetny tort!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowną klasę jak zamówili tort z Laną specjalnie dla ciebie + śliczny zegarek :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka mimo, że czarna i niby zwykła robi wrażenie poprzez swoją górę :) świetna jest♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, luźna stylizacja ;-) Buty masz genialne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach i piękna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, buty i bluzeczka absolutnie genialne <3
    +spóźnione..najlepsze urodzinowe życzenia :* tort przepiękny :)

    oleyshyn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :) Tak właściwie to spóźnione: wszystkiego najlepszego! Fajnie, że dziewczyny postanowiły przygotować Ci taką niespodziankę! :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, super kardigan <3

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisany post, masz chyba fajną klasę :D

    millieees.blogspot.com - Dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny outift pasuje do Ciebie :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Shoes are lookingg great!
    Wonderful blog,

    how about following each other, maybe? :)

    www.blogvivalavida.com

    Katja, from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent od znajomych, zazdroszczę takiej klasy! ;)
    Śliczne zdjęcia <3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przepięknie! Buty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow masz świetną klasę !
    Ślicznie wyglądasz


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna koszulka!
    u mnie dzisiaj.. kwaśno!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż za cudowna niespodzianka z ich strony! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna stylizacja bluzka ma fajny motyw

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna stylizacja, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulka jest genialna! chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja. :)

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie wyglądasz!:D Koszulka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochalam się w sweterku i zegarku :) cieszę się, że trafiłam do Ciebie na bloga - dodaję do obserwowanych! :) Miło by mi było, gdybyś zajrzała do mnie, gdyż jestem tutaj nowa :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały tort! Dlatego właśnie klasowe społeczności są takie fajne, można się tak fajnie zżyć ze sobą, a mówi się, że przyjaźnie zawarte w szkole są na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz wspaniałą klasę :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, świetne stylizacje a włosy wyglądają pięknie !
    Zapraszam do mnie : http://fitmotivations.blogspot.com/2015/02/daz-do-swoich-celow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3