poniedziałek, 8 września 2014

red shirt



Hej! Pierwszy tydzień za nami,lekcje mijają mi bardzo szybko.Weekend a dokładniej sobotę spędziłam świetnie z Oliwią i Pauliną.
Szkoda tylko,że udało nam się spotkać na parę godzin.Na początku wakacji pisałam o "nowym" życiu bez jednej osoby.
Teraz już wiem,że żadne kilometry nie są w stanie zepsuć tego co jest między nami a każdy dzień zbliża nas do kolejnego spotkania. 
Mimo takiej odległości cały czas piszemy,rozmawiamy wiadomo- to nie to samo,gdy nawet miałyśmy siebie dość będąc razem w szkole,a potem jak pytała czy idę z nią do sklepu haha :D i uwielbiam ją i wydaje mi się,że ta rozłąka bardziej zbliżyła nas do siebie.To dziwnie sama nawet nie potrafię tego opisać. Cieszę się,że mimo wszystko,mimo moich beznadziejnych wypracowań pisanych o tym,że to nie przetrwa jest tak,
jest cudownie... ale pożegnania są najgorsze..

Przed spotkaniem z dziewczynami korzystając z pogody zrobiłyśmy zdjęcia z Klaudią no ją też uwielbiam,to jak mnie motywuje żebym coś napisała i wiem,że w każdej chwili może napisać do mnie Ania jeźdźmy gdzieś zrobić zdjęcia dodasz wreszcie jakiś post! A fajne jest to,że nie wiem czemu ale sprawia jej to przyjemność robienie wrednej Ani fotek! :D A jeśli już tak przy motywacji to oczywiście,że jeszcze Ola jest osobą,która zawsze czeka na post a no i Agnieszka również <3
wooaw! W poniedziałek taki długi post,ale od paru godzin jestem pełna energii.Jednak życie może być piękne!
Co do stylizacji koszulę kupiłam z Polą na dziale chłopięcym w h&m.W żadnym sklepie nie było właśnie takiej jak widać na zdjęciach,ale jeden minus-nie chciałyśmy widzieć chłopaka mająca taką samą na ulicy hahaha :)
                                                                       


koszula-h&m | spodnie-pull&bear | buty-converse

38 komentarzy:

  1. Kocham takie koszule! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, a koszula jest boska :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna koszula :)

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć taką koszulę, ale nigdzie nie mogłam takiej znaleźć. xd
    Ładne zdjęcia. ;3

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. aww moja najpiękniejsza i najlepsza Aniulka <3 <3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Whats up very cool blog!! Guy .. Beautiful .. Wonderful ..
    I will bookmark your blog and take the feeds also? I am happy to search out so many useful info
    right here within the put up, we need develop more strategies in this regard, thank you for sharing.
    . . . . .

    Here is my web page - unclebuck's - http://portal.tahaelfihan.com/,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo zawsze chciałam mieć taką bluzkę ;*
    Śliczne zdjęcia

    Blueberry chocolate-blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tą koszulę w h&m'ie. Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwień na koszulach, świetnie w niej wyglądasz ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznotka ;) piękna koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna koszula! Kurcze to troszke złe odczytałam ta zakończona znajmośc:) Myslalam, ze rozstałas sie ze swoja połówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula ! cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. conversy, koszula w krate- jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula w kratę ;-) Fajny, jesienny look!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam koszule w kratę :) ale nie mogę znaleźć takiej która by dobrze na mnie wyglądała :(
    piękne masz włosy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna koszula ! uwielbiam taki styl :)
    Obserwuje od dawna i zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula :) uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna koszula :*

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie świetny strój na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, jesteś śliczna <3
    zapraszam do siebie http://natalaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw ! strasznie lubie takie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula w taką kratkę to jeden z HICIORÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam koszule w kratę :) ślicznota z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka idealna stylizacja! super koszula i trampki <3


    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look! ;) Gdybyś nie napisała, że ta koszula jest z działu chłopięcego, to do końca życia żyłabym ze świadomością, że jest ona damska, hahah ;D
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula! Uwielbiam ostatnio tego typu koszule, ale wyglądam w nich, hmm, niezbyt ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3