sobota, 13 grudnia 2014

pink & blue


Udało się wreszcie zrobić zdjęcia tutaj.Co tydzień miałyśmy w planach się tym zająć, ale albo Klaudii coś wypadło albo ja nie mogłam a gdy już znalazłam czas to warunki były złe. Mam nadzieję,że w zbliżającą się przerwę uda mi się bardziej zorganizować, brak organizacji co do bloga a dokładniej znalezienia paru chwil na zdjęcia to zdecydowania moja wada.
W ostatnim poście pisałam o wyjeździe Oliwii, a w środę już przyjeżdża. Aż trudno uwierzyć,że ten okres tak szybko minął.
Wczoraj byłam z Pauliną na filmie "Love,Rosie" ,który bardzo nam się podobał jednak głównie skłonił mnie do pewnej zmiany.
Mam nadzieję,że w końcu zrobię coś ,co planuje już od dłuższego czasu.
                                                                     








spodnie-pull&bear | sweter-amstyl | torba-stradivarius | buty-czasnabuty | naszyjnik-sinsay

42 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia, bardzo ładny płaszcz:)
    masz piękne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten sweterek!:) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz Kochana ;) Kurteczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :) sweterek ma cudowny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie Ci w tym pudrowym kolorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna prawie jak kobra

    jest git pozdro

    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygladasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana a kurteczka skąd? Piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo ładna, czego mega zazdroszczę xd
    Pięknie wyglądasz, kurtka cudowna.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek i naszyjnik! :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że obejrzę ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweter! :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek i buty są świetne :)
    Co do filmu to zamierzam go obejrzeć!

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne , czyste zdjęcia !
    masz śliczne włosy
    jeśli chodzi o kreacje wszystko ze sobą idealnie współgra <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym sweterku.! ♥
    Miałabyś może ochotę wymienić się kartką świąteczną.? :) Odp na moim blogu jeśli bd zainteresowana.:*

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyka! :)

    zapraszam na pyszny, aromatyczny cydr!

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw ale zakochana jestem w kurtce i butach

    OdpowiedzUsuń
  18. jak Ci pięknie w takim pudrowym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też ostatnio mam problemy głownie z organizacją "sesji" na bloga. Zawsze albo zła pogoda labo brak czasu.
    Dobrze, że udało Ci się jakoś zorganizować zdjęcia, bo wyglądasz na prawdę ślicznie. Bardzo lubię takie pastelowe odcienie, jak kolor tego swetra, do tego ma on niesamowitą faktur Bardzo ładnie to wygląda z resztą outfitu :))

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie słodziaku :)
    super masz kurteczke! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ostatnio nie mam na nic czasu ;)
    Śliczny sweterek i spodnie ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, wiesz może gdzie można kupić yankee candle w Radomiu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W M1 jest takie stoisko z mydłami itp tam można je kupić ;)

      Usuń
    2. Torebka - suuper :-)
      xoxo,
      xiyavalentina.blogspot.com

      Usuń
  25. genialny naszyjnik :) Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczna kurteczka!!

    Udanego sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia świetna notka nie mogę się doczekać
    kolejnej :) Co powiesz na wspólną obserwację
    ja już zaczęłam liczę na rewanż
    zapraszam,do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3