niedziela, 18 stycznia 2015

sweather weather



To dopiero pierwszy post w nowym roku. Jak możecie zauważyć na instagramie oraz tutaj sporo skróciłam włosy.Od dawna zamierzałam to zrobić, jednak jakoś brakowało mi odwagi. Za namową przyjaciółek w końcu się zdecydowałam. Sama się dziwię,że aż tak dużo (z 3 tygodnie temu były jeszcze krótsze ale włosy rosną mi szybką i na zdjęciach są już dłuższe) Pytaliście mnie na asku czy nie żałuję- nie,przede wszystkim mogę je suszyć po czym ich nie prostować oraz to,że po umyciu nadal kręcą mi się jak naturalne.
Jak na razie jedno z postanowień noworocznych udało mi się spełnić, 2 jest w trakcie. Mam jeszcze pełno innych lecz nie są one związane koniecznie z wyglądem.. A no i w sumie z wielką nadzieją czekam,że w tym roku uda mi się spełnić marzenie moje i przyjaciółkii związane z koncertem Lany w Polsce! 
                                                                               










































spodnie-pull&bear | sweter-nn | kurtka-elitefashion99 | szalik-stradivarius | buty-timberland

41 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci z krótkimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :) fajny styl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardzo spodobał się kożuszek :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie narzekasz na włosy - masz je świetne, nie masz wiec na co narzekac ;) swietne buty :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes przepiekna, fajnie piszesz i jestes soba to najwazniejsze.
    Bardzo ladnie Ci z krotkimi,w dlugich tez pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie swetry - a stylizacja typowo na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się cała stylizacja i nie mam pojęcia co najbardziej,haha:) polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem faktycznie potrzebna jest taka radykalna zmiana długości włosów. Tobie jest tak bardzo ładnie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik bardzo mi się podoba, uwielbiam takie dodatki. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie widzę różnicy w długości twoich włosów.

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal jest wisienką na torcie, śliczny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygladasz <3 Zapraszam na nowy post :-) Pozdrawiam ♥ bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia! <3
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/mama-we-all-go-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie ; ))

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, jaka to ironia losu, ja zapuszcza, zapuszczam i nie rosną, a Ty ścinasz, bo rosną Ci za szybko :P hehe następnym razem powiedz, gdzie i kiedy, to przyjadę i będę łapać do worka hehe :) :)
    Świetny zestaw, modny, stylowy i przede wszystkim nie przekombinowany, a to najważniejsze :) na prawdę większośc dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo widać, że wiesz co robisz :)
    Bucisze bardzo mi się podobają, przydałyby mi się takie w góry :)
    Co byś powiedziała na wspólną obserwację?
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ładny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To zasługa mojej koleżanki :))

      Usuń
  18. Pięknie wyglądasz, a zmiany są potrzebne każdej kobiecie !! :)

    www.xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pamiętam twojego bloga 2 lata temu:D to były czasy:) teraz wszyscy ktorych obserwowałam sie mega zmienili.
    co do kurtki jest świetna, ale jest ciepłka na zimę, szukałam coś w tym stylu jednak w sieciówkach nic.
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, mam bardzo podobny szal i kurtkę :)
    Masz swietny styl!
    Z chęcią obserwuję ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się stylizacja, kurtka jest genialna ! ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna kurteczka! przejrzałam bloga, bardzo mi się spodobał więc obserwuje :)
    http://damekatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna fryzura :) I bardzo ładna stylizacja, dodaję bloga do obserwowanych :)

    zapraszam do siebie: http://fudgecandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz! a szalik jest cudowny *.*

    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny outfit, wzdycham do timberlandów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyglądasz, obserwujemy?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. masz prześliczny wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś bardzo ładna, świetny outfit ;)
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna torebka, cały zestaw bardzo na TAK! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i obu tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się post :)
    Przejrzałam kilka wstecz i prowadzisz świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3