sobota, 28 lutego 2015

red shirt & black


Cześć! Co u mnie? Cały czas zadajecie mi pytania na asku; " Kiedy nowy post?" oraz nawet coś typu: "Zaniedbujesz bloga".
Jak już wcześniej pisałam kiedy mam chwilę, kiedy pogoda pozwala staram się wyjść i zrobić zdjęcia tutaj. Szkoła, zajęcia dodatkowe ,co przekłada się na brak wolnego czasu. Z niecierpliwością czekam na wiosnę.dłuższe dni,więcej słońca.. więcej motywacji do jakiegokolwiek działania przede wszystkim tu :)!
                                                                          









spodnie-pull&bear | koszula-oasap | sweter-h&m | torba-stradivarius | zegarek-edibazzar


29 komentarzy:

  1. Piękny zestaw:) Uwielbiam kraty, a Twoja koszula jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, na pewno sama bym się tak ubrała :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna :) Podoba mi się całość, dostrzegłam rewelacyjny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja cudowna! :) Jesteś naprawdę bardzo ładna :)
    Nie przejmuj sie pytaniami i stwierdzeniami na asku :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże, ale świetny blog. Kurcze zakochałam się w twoich stylizacjach, jestes strasznie śliczna i naprawdę nie wyglądasz na 16 lat :D obserwuję i z chęcią będą ponownie wracała. :3

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look, bardzo mi się podoba.

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! (chodzi o jakość) Outfit bardzo mi się podoba nie jest jakiś skomplikowany, ale robi wrażenie. :)

    Jeżeli masz chwilkę, to zapraszam do mnie. :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz. Ta koszula jest boksaa <33
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikać w KLIK w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bardzo! Uniwersalny, dziewczęcy, wygodny!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula i botki :) super wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja :)
    Krata wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula jest świetna, a buty jeszcze lepsze :)

    Zapraszam na konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię połączenie czerwonej, kraciastej koszuli z takim kolorem dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszula i dobrana cała stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto ale stylowo :)
    Wglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest przepiękna.
    Szkoda że tak rzadko są posty .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, causalowy set ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Do wakacji pozostało 77 dni, także głowa do góry! Wiedziałam, że skądś kojarzę te spodnie, okazało się, iż mamy takie same hahaha :)
    Powodzenia, trzymaj się byle do wiosny! :)

    http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też robię posty kiedy mam ochotę i czas. Dobija mnie jak ktoś pisze posta typu: "dawno mnie tu nie było, ale musiałam coś w końcu napisać". Przecież blogowanie ma sprawiać przyjemność a nie być kolejnym obowiązkiem.
    Co do stroju to bardzo podoba mi się Twoja koszula i co do nie stroju - brwi masz cudne. ;)
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, lubię takie luźne outfity ;))
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaaardzo, bardzo ładnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudna koszula! *.* Czerwony kolor bardzo pasuje do Twojej urody. Gratuluję stylizacji :)
    Pozdrawiam,
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3