piątek, 27 marca 2015

plaid shirt


Tydzień minął mi bardzo szybko. Pogoda jak na złość, popsuła się na weekend. Na szczęście posłucham przyjaciółki i zdjęcia udało nam się zrobić w środę.Chyba pierwszy raz zdjęcia nie były zrobione w sobotę albo niedzielę.
Moje plany na piątkowy wieczór? Nadrobienie Waszych postów,filmików, ponieważ przez ostatnie dni nie miałam na to kompletnie czasu.

                                                                      





koszula,sweter- stylemoi  | spodnie-pull&bear | torba-bershka | okulary- giantvintage


34 komentarze:

  1. Kochana bardzo fajnie wyglądasz, koszula jest świetna, ale najbardziej oczarował mnie kolor szminy, szybciutko zdradzaj mi markę i numerek :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* szminka to golden rose velvet matte 23 :)

      Usuń
  2. ślicznie, prosto z klasą ;)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja koszula,a cały outfit idealnie ze sobą wpółgra. U mnie,przez ostatni tydzień słonka jak na lekarstwo. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ekstra! Mam słabość do czarno - białych stylizacji!
    Sama właśnie w takich kolorach czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! Bardzo mi się podoba :)

    WYGRAJ!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.in/2015/03/vintage-wishlist-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow *-* cudowna stylizacja! :D

    Serdecznie Zapraszam.
    ❀MÓJ BLOG-KLIKNIJ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ; D piękna stylizacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, śliczna koszula! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszula! uwielbiam właśnie te typy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna koszula, ostatnio mam słabość do kraty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna koszula ! :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na nowy post :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. super koszula, a zestaw fajny niewymuszony

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze idealnie dobrane kolory, jestem na tak!


    Obserwuje(jako: Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory dla mnie zbyt ciemne, ale na Tobie wyglądają idealne :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny puchaty sweterek, lubię takie stylizacje total black przełamane jednym akcentem w innym kolorze :)

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i ciekawe posty ! ładne zdjecia :)
    Zapraszam na mojego bloga:) Co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz! http://angelica-gurgull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny outfit ! Zakochałam się w butach ! *o*
    Pozdrawiam cieplutko xoxo i zapraszam do mnie :*
    little-nasty-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Dziękuje za komentarz :) Wesołych Świąt!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweter i stylizacja.

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja w klasycznych kolorach - fajna na różne okazje, uniwersalna :) I fajnie dopasowana torebka z butami :)
    Pozdrawiam,
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3