niedziela, 31 maja 2015

ripped jeans



Hej! Niestety każdy weekend ma to do siebie, że jak wiadomo szybko mija ..  Na sobotę zaplanowałam sobie tyle rzeczy jednak tylko udało zrobić mi się zdjęcia właśnie tutaj, dlatego też niedziela jest dniem, w którym muszę wszystko ogarnąć. Wraz ze zbliżającym się końcem roku szkolnego mam bardzo dużo testów,które będą decydowały o ocenie końcoworocznej. W związku z tym nie przedłużając wracam do książek. :)
Co do torby jest ona ze sklepu snowbitch.pl jestem z niej bardzo zadowolona. Polecam serdecznie ten sklep,mają w nim bardzo duży wybór. Znajdziemy tam różnorodne obuwie,wiele ubrań oraz akcesoriów. Asortyment jest naprawdę godny polecenia,do tego przemiła obsługa,oraz szybka wysyłka,a więc jeśli jeszcze nie robiliście tam zakupów to zapraszam serdecznie i polecam! :)
                                                                              


Co do stylizacji odkąd pojawiły się u mnie klasyczne całe czarne conversy nie rozstaję się z nimi,uwielbiam je :) 
spodnie-pull&bear/diy |  kurtka,koszula,bluzka-stylemoi | torba-snowbitch | buty-converse 

22 komentarze:

  1. Śliczna fryzurka ;) ładnie wszystko połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest super :) Śliczne zestawienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami weekend trwa o wiele za krótko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wszystkie dni mijają za szybko, nie tylko weekend ;) nooo... tylko czas, który spędzam w pracy leci mi wolno ;)
    Świetny zestaw! Ta koszula wygląda genialnie ;)
    I powodzenia na testach :* obyś na świadectwie miała same 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz! trafiłaś w mój styl! ;3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  7. To co dobre niestety szybko dobiega końca. Ładna stylizacja, masz dobry gust.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne spodnie i miłego spędzania czasu z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie outfity!
    Wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ładne włosy ! Styl świetny ! Pozdrawiam !
    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby na luzie, a jednak wszystko dokładnie przemyślane :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) prosty look, ale ma coś w sobie :)
    zapraszam do mnie na najnowszy post: thesimplyred.blogspot.com
    również jestem z Radomia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podobaja mi sie tak zalozone koszule
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :) świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny blog i cudny wpis!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3