poniedziałek, 20 lipca 2015

denim overallas



Cześć! Od początku lipca mnie tutaj nie było,ale przyjechały do Polski moje przyjaciółki. Chciałam spędzić z nimi jak najwięcej czasu, ponieważ Wiktoria jest w kraju raz na pół roku,a na wakacje przyjechała tylko na 2 tygodnie. Oliwia zostaje do końca miesiąca,ale pod koniec jedziemy razem nad morze, co prawda te wakacje miały wyglądać zupełnie inaczej, ale niestety przez pewne sprawy nie wypaliło. Mamy nadzieję,że w następnym roku uda nam się to wszystko wcześniej zaplanować!

                                                                      
ogrodniczki-stylemoi | bluzka-dresslink | buty-converse | torba-adidas | okulary-sinsay

24 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, ogrodniczki są genialne ;)

    Że też się nie spotkałyśmy, w tym Naszym Radomiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ogrodniczki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomimo, że plany się pozmieniały na pewno świetnie spędzisz czas! :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może pomyśl nad postem z koleżankami, jakiś mix z zdjęć czy coś .


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fajnie wyglądasz! :) ogrodniczki zawsze dodają fajnego klimatu ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny luźny zestaw, muszę kupić sobie taką torbę - musi być mega praktyczna i łatwa w czyszczeniu z czym zawsze mam problem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię połącznie crop topów z ogrodniczkami więc ten zestaw mi bardzo przypadł do gustu.


    Pozdrawiam.
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham ogrodniczki! super butki <3
    też zawsze dodaję do takiej stylizacji crop top, no chyba, że pogoda nie dopisze!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie! Bardzo spodobała mi się ta torba:)

    Zapraszam na mojego bloga gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna stylizacja! uwielbiam takie *-* i jestes bardzo ladna :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja mega! : )
    Pozdrawiam!

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Megaa ogrodniczki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. zegarek na twojej rączce wpadł mi w oko! z kąd jest ? :)

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie połączenia super są;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są te ogrodniczki i super wyglądają z pasiastym topem :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja! ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw. Wyglądasz rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne ciuszki, poklikałam we wszystko, poklikasz też u mnie?
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3