środa, 26 sierpnia 2015

white dress



Ciężko uwierzyć,że wakacje dobiegają końca..  Mam nadzieję,że kolejny rok zleci również tak szybko jak ten. Trudno będzie znowu przestawić się na tryb szkolny,ale zostało jeszcze kilka dni,więc postaram się je jeszcze jakoś wykorzystać. Obiecuję-dla tych pytających,że jeszcze jeden post na pewno pojawi się w wakacje!
Co do sukienki, naprawdę baaardzo rzadko chodzę w spódnicach czy sukienkach,dlatego na blogu również nie ma takich stylizacji. Jednak czasem się to zdarzy, no i mam nadzieję,że w tym roku szkolnym uda mi się to przełamać.

                                                                           


sukienka-zaful | kurtka-stylemoi | zegarek-clusewatch | sandały-czasnabuty | naszyjnik-happinessboutique

25 komentarzy:

  1. zestaw jest rewelacyjny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze masz idealne brwi :) no i ogolem sliczna jestes ale to juz powinnas wiedziec
    mozna wiedziec na jakim profilu jestes w liceum? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zestawienia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zamiar częściej pojawiać się w sukienkach publicznie.. :) Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki ze skórzaną kurtką! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka super! szukałam takiej całe lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz w takich klasycznych zestawach ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta sukienka :)
    zapraszam do mnie http://domikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing! Its in fact remarkable post, I have got much clear idea regarding from this paragraph.


    Also visit my blog post شركة تنظيف بالرياض

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko zleciały wakacje, ale nie ma tego złego... Trzeba szukac pozytywow ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w twoich butach! Są cudowne ;)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci w tej sukience ! Zestaw cały mega !


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny "zestaw". Genialnie się w nim prezentujesz:* ja bym tylko z mojej strony dorzuciła szpilki albo jakies buty na wyszlym obcasie :)


    zapraszam poradnik: Jak sprawić aby włosy były piękniejsze? www.alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz i masz bardzo ładny kolor oczu ;-)
    Zapraszam na nowy post, z relacją z Turcji ♥
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i super post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie wygladasz!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny zestaw ; D Szkoda że wakacja zleciały tak szybko ; (

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna sukienka i śliczny naszyjnik <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. prosta, śliczna stylizacja! obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow megaa blog!:)
    Super kurtka ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes taka sliczna! Buty sa genialne ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja, jesteś najlepsza! <3
    P. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sukienka i sandały. Zakochałam sie Hahaha. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3