wtorek, 22 września 2015

blue jeans


Post miał być jeszcze w wakacje,ale musiałam usunąć parę pierwszych wpisów,ze względu na brak miejsca na większe zdjęcia.W czwartek obchodziłam 17 urodziny, spędziłam je naprawdę fajnie, dziewczyny z mojej klasy oraz moje przyjaciółki po raz kolejny miło mnie "zaskoczyły" :) W sobotę Paulina zrobiła mi super niespodziankę. Oczywiście jeszcze raz dziękuję moim dziewczynom za to :*
Niestety od niedzieli jestem chora, jednak mam nadzieję, że do piątku uda mi się wyzdrowieć..

                                                                          


sweter-monashe | spodnie,bluzka- zara | naszyjnik-sotho | buty-converse via retrokicks | torba-stradivarius


41 komentarzy:

  1. Zdjęcia super, najwierniejszy Anindroll pozdrawia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygladasz, styl i klasa :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancka stylizacja,swietnie sie wszystko komponuje wraz z urokiem jesieni :)

    DIY nawilżająco-wygładzająca maska do włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, jeansy i sweter są genialne ,3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie neispodzianki zawsze są miłe :-) kochana pieknie wygladasz i wszystkiego dobrego (opóźnione chyba całkiem sporo :p ale szczere!).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja. Śliczny sweterek :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wszystkiego najlepszego :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne spodnie, uwielbiam takie z dziurami :3 Super wyglądasz!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki za komentarz, widze ze lubisz lane jak ja ;) obserwuje! bede zagladac czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny codzienny zestaw :-) Sweter bardzo mi się podoba ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione wszystkiego najlepszego i szybkiego powrotu do zdrowia :D
    Bardzo fajna stylizacja całkiem w moim guście :) śliczne zdjęcia, ładne kolory :p ale najbardziej zauroczył mnie sweterek, bo jest po prostu przecudowny ♡
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/09/jesienne-przemyslenia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja i ogólnie piękne zdjęcia ; D Uwielbiam taką jesienno- letnią scenerie < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby taka zwykła stylizacja... Ale jednak ma to coś w sobie! Uwielbiam taką prostotę.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek! Całość prezentuje się naprawdę stylowo. <3
    Obserwujemy i zapraszamy do siebie http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oj to wszystkiego najlepszego! (ja obchodziłam 22, 20.09 i też przyjaciele niesamowicie mnie zaskoczyli)
    bardzo podoba mi się sweterek! :)

    Paint it blonde - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja! Uwielbiam takie outfity :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny sweter :*
    Wszystkiego najlepszego :*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ;o świetna stylizacja, śliczny sweter
    poprostujulietta.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz zjawiskowo. Super, że dziewczyny zrobiły Ci niespodziankę urodzinową :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie, uwielbiam takie trampki :) świetne zdjęcia no i piękna z ciebie kobietka :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cuudne spodnie, ostatnio jestem w takich zakochana! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne masz koleżanki :)
    Pięknie wyglądasz.
    Obserwuję :*
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne spodnie, genialna stylizacja, czyli nic dodać nic ująć :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś wspaniała w tym co robisz! Czekam z niecierpliwością na nowy post!
    http://mylittlesecreett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz :))

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3